Advarsel billede er vedhæftet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2018

Camillos

Anonym skriver:

Er det frisk blødning? ��. Undskyld for det klamme billede

Nej frisk blødning er helt rødt. Ligesom menstruation... Det kan være din krop lige skal vænne sig til graviditeten måske er det den menstruation der skulle være kommet der er lidt mildere grundet kropslig forvirring.... det kan også være tegn på abort... Men du vil så komme til at bløde kraftigere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2018

Lunae

Det er overhovedet ikke til at sige, om du er ved at abortere eller ej - desværre.

Jeg havde en missed abortion i 2009. Ingen blod, men bare en dårlig fornemmelse. Scanningen viste at hjertet ikke slog. Efterfølgende har jeg været igennem tre graviditeter, hvor jeg de første 12 uger har blødt hist og her. Sidste graviditet havde jeg endda en styrtblødning i omkring uge 16. Men alle tre graviditeter blev til tre skønne børn - altså, man kan simpelthen ikke vide det. Men hold øje og kontakt lægen, hvis du bliver meget bekymret.

Anmeld Citér

29. april 2018

Anonym trådstarter

Og så kom den friske blødning ����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. april 2018

csigvard

Anonym skriver:

Ring til lægen og spørg, hvad du skal gøre.. Kan være, at du kommer ind til en scanning for at se, om baby stadig lever, eller om du har fået en SA eller MA.. Håber for din skyld, at baby stadig lever, og du bare er en af dem, som bløder lidt 

Anmeld Citér

29. april 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Der er stadig ikke andet at gøre end at vente og se. Lægen vil hverken kunne gøre fra eller til, og du er faktisk stadig så kort tid henne, at du intet vil kunne se på en scanning alligevel. 

Anmeld Citér

29. april 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman

Hvis du kun er 4+ så passer det vel med at det er nu du ville skulle have din menstruation. Så mon ik det bare er kroppen der er ved at vænne sig til det hele

Anmeld Citér

29. april 2018

Anonym trådstarter

Så faldt dommen... hcg lå i onsdags på 51 og i dag sagde blodprøven 70, så det er vist en gravidit der ikke bliver til noget:/ 

Anmeld Citér

25. maj 2018

Anonym

Hej ts. Hvad endte det med ? 

Anmeld Citér

25. maj 2018

Anonym

Er det frisk blødning? ��. Undskyld for det klamme billede

fejl

Anmeld Citér

25. maj 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej ts. Hvad endte det med ? 

Det endte desværre i en tidlig abort..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.