Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle. Jeg er tidlig gravid omkring 4+2..
jeg har de sidste dage haft sådan noget udflåd? Er det starten på en abort?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej alle. Jeg er tidlig gravid omkring 4+2.. jeg har de sidste dage haft sådan noget udflåd? Er det starten på en abort?
Det ligner udflåd fra lettere irriterede eller følsomme slimhinder . Det er ikke meget blod. Tænker det er normalt bare det ikke bliver til frisk blødning.
Det kan det godt være. Det kan også sagtens være en irriteret slimhinde.
Har du fx haft sex er det meget normalt.
jeg blødte mere og har en sund dreng
Smølfine123 skriver: Det kan det godt være. Det kan også sagtens være en irriteret slimhinde. Har du fx haft sex er det meget normalt. jeg blødte mere og har en sund dreng
Har ikke haft sex :/
Du må bare vente og se. Men det ser altså ikke alvorligt ud.
Smølfine123 skriver: Du må bare vente og se. Men det ser altså ikke alvorligt ud.
Der er ikke andet for... men med aftagende symptomer, ser det ikke for godt ud.... men jeg håber
Camillos skriver: Det ligner udflåd fra lettere irriterede eller følsomme slimhinder . Det er ikke meget blod. Tænker det er normalt bare det ikke bliver til frisk blødning.
Okay.... synes bare det er meget der kommer...:/
Anonym skriver: Okay.... synes bare det er meget der kommer...:/
Jeg har aborteret 6 gange... 3 sa og 3 ma... Indtil videre synes jeg ikke du skal være nervøs.. Men hold øje med frisk blødning
Camillos skriver: Jeg har aborteret 6 gange... 3 sa og 3 ma... Indtil videre synes jeg ikke du skal være nervøs.. Men hold øje med frisk blødning
Puha, det er jeg ked af at høre./
tak, jeg prøver at slå kold vand i blodet
Er det frisk blødning? . Undskyld for det klamme billede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128