Fødselsdags invitation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg ville svare, bare noget kort som "dejligt, det er modtaget." Eller lign. Også selvom det var 24 børn. 

Og jeg ville synes det var irriterende ikke selv at modtage svar retur. 

Enig . Bare kort  modtaget. Kan da blive i tvivl om bekseden er modtaget .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2018

Anonym trådstarter

Chrissi skriver:

Jeg synes det er rart med en tilbagemeldning, men jeg tror desværre ikke at man kan forvente det.

Måske du støder på barnets mor/far en morgen eller eftermiddag og kan spørge, om de havde modtaget beskeden vedr dit barn gerne ville komme til fødselsdag 

Det gør jeg desværre ikke. Børnene cykler selv til skole. Så ser sjældent nogle af de andre forældre .

Anmeld Citér

26. april 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Kan ikke se det er relevant . Forventer ikke et svar indenfor 5 min . ikke for at være negativ.

For at se om du havde sendt den for 5min eller i går?

Da hvis du havde sendt den i løbet af dagen, ville jeg vente og se om svaret ikke kom, når der måske var lidt ro på. 

Så ro på, det er bare et spørgsmål for jeg er enig at man lige bør sende en besked, men jeg er en af dem der måske først skrive tilbage om aftenen eller næste dag, hvis det ikke er noget vigtigt(noget der kræver hurtigt svar.) 

Anmeld Citér

26. april 2018

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

hejsa

måske et mærkeligt spørgsmål men bær over med det :-)  mit barn er inviteret til fødselsdag ved en fra klassen. Jeg har sendt en SMS med svar. V ille I forvente at få svar retur , at svar / SMS er modtaget ? jeg har indimellem svært ved at vurdere, hvad normen er . Oplever nemlig ofte folk ikke svare retur på SMS, jeg mener at det er alm pli lige at give svar retur. Ved jo egenlig ikke om min SMS er kommet frem.

Måske er forældrene ikke opmærksom på problemet. Du kan evt sende en ny sms(Det havde jeg selv gjort) og skrive : jeg er lidt I tvivl om I har modtaget vores tilbagemelding på invitationen?

Så ville det da undre mig, hvis de ikke svarede.

Jeg synes også det er almindelig pli at FEKS lige sende Thumbs up eller bare ok. Uanset om det er fra 15 eller 25 elever. 

Noget helt andet: VED mms kan man på de  fleste mobiler lave en indstilling så man får besked når mms er modtaget- måske kan man også det på sms?? Jeg ved det ikke, men det kunne ihvertfald være en sikkerhed for at vide om en "vigtig" besked er nået frem jo. 

Anmeld Citér

26. april 2018

Mullemee

Nu har jeg ikke børn i skolen endnu, men spørger man ikke om ønsker længere? For hvis man sendte en sms med spørgsmål om ønsker, så ville der da komme svar. Og så vidste man, at ens sms var modtaget.

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

J-star skriver:

For at se om du havde sendt den for 5min eller i går?

Da hvis du havde sendt den i løbet af dagen, ville jeg vente og se om svaret ikke kom, når der måske var lidt ro på. 

Så ro på, det er bare et spørgsmål for jeg er enig at man lige bør sende en besked, men jeg er en af dem der måske først skrive tilbage om aftenen eller næste dag, hvis det ikke er noget vigtigt(noget der kræver hurtigt svar.) 

Jeg er skam helt rolig men helt seriøst, så forventer jeg nu ikke svar i løbet af 5 min. jeg spørger om man kan forvente at få svar retur.  Og ikke indenfor en tidshorisont .

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Nu har jeg ikke børn i skolen endnu, men spørger man ikke om ønsker længere? For hvis man sendte en sms med spørgsmål om ønsker, så ville der da komme svar. Og så vidste man, at ens sms var modtaget.

Det har jeg nu aldrig oplevet ved nogle af mine børn . Man køber en gave eller givet penge. Gaverne er jo ikke store .

Anmeld Citér

26. april 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Jeg er skam helt rolig men helt seriøst, så forventer jeg nu ikke svar i løbet af 5 min. jeg spørger om man kan forvente at få svar retur.  Og ikke indenfor en tidshorisont .

Det er jeg skam godt klar over, men derfor er det vel ikke ulovligt at stille spørgsmål? 

Anmeld Citér

26. april 2018

Anonym trådstarter

J-star skriver:

Det er jeg skam godt klar over, men derfor er det vel ikke ulovligt at stille spørgsmål? 

Jamen så er der ingen ko på isen. Du er velkommen til at svare på det jeg spørge om. 

Anmeld Citér

29. april 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mullemee skriver:

I "vores" skole giver den enkelte elev ikke en gave. Det går på skift hvem der køber en gave fra klassen til et fastsat beløb. Dén der skal købe kan self godt spørge om ønsker, men resten af klassen gør ikke aftalen er at ved fødselsdagsfester er det kun små hjemmelavede ting der bliver givet hvis man har lyst til at give noget symbolsk.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.