Fødselsdags invitation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
29 svar
5 synes godt om
25. april 2018

Anonym trådstarter

hejsa

måske et mærkeligt spørgsmål men bær over med det :-)  mit barn er inviteret til fødselsdag ved en fra klassen. Jeg har sendt en SMS med svar. V ille I forvente at få svar retur , at svar / SMS er modtaget ? jeg har indimellem svært ved at vurdere, hvad normen er . Oplever nemlig ofte folk ikke svare retur på SMS, jeg mener at det er alm pli lige at give svar retur. Ved jo egenlig ikke om min SMS er kommet frem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

hejsa

måske et mærkeligt spørgsmål men bær over med det :-)  mit barn er inviteret til fødselsdag ved en fra klassen. Jeg har sendt en SMS med svar. V ille I forvente at få svar retur , at svar / SMS er modtaget ? jeg har indimellem svært ved at vurdere, hvad normen er . Oplever nemlig ofte folk ikke svare retur på SMS, jeg mener at det er alm pli lige at give svar retur. Ved jo egenlig ikke om min SMS er kommet frem.

Jeg ville altid svare tilbage

Anmeld Citér

25. april 2018

MorTil3+

Jeg ville forvente svar, og svarer også selv altid på den slags. Men nogen gør åbenbart ikke. Har selv lige takket ja til en børnefødselsdag men har intet svar fået, men sådan var det også sidste år med den familie.

Anmeld Citér

25. april 2018

csigvard

Personligt ville jeg altid svare tilbage, da det er det mest høflige.. Men jeg oplever desværre også nogle gange (især fra venner), at man ikke får svar tilbage

Anmeld Citér

25. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville altid svare tilbage. Dog oplever vi at det er ca 50/50, om andre gør. Vh Stine 

Anmeld Citér

25. april 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

hejsa

Hvornår har du sendt beskeden?

Anmeld Citér

25. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

alt efter hvordan jeg har modtaget invitationen så ville jeg nok svare med et spørgsmål, eller ringe eller give barnet en "seddel" med hvor der stod ja tak til at komme...

men ellers ja hvis det er sendt ud pr. sms så ville jeg forvente svar på at det var modtaget...

jeg kan selv være elendig til at svare folk retur på diverse beskeder, men hvis der er et spørgsmål ved så husker jeg det bedre og får oftest svaret indenfor et døgns tid som det længste...

Anmeld Citér

25. april 2018

Babilooo

Hvis der er tale om 24 børn ville jeg ikke forvente at forældre skrev “Alberte glæder sig ...” tilbage.

Anmeld Citér

25. april 2018

merethe

Profilbillede for merethe

Jeg ville forvente at få et svar tilbage

Anmeld Citér

25. april 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg ville synes det er rart med et svar men jeg ville ikke forvente det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.