Et alternativ til vuggestuen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.761 visninger
16 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. april 2018

Anonym trådstarter

Jeg søger lidt historier fra jer som har valgt vuggestue fra, til fordel for enten dagpleje, privat pasning eller at være hjemmegående. Hvorfor og hvordan i får det til at fungere?

Vi er igang med at køre vores 1 årige datter ind i en rigtig fin vuggestue, med gode pædagoger, som vi har ventet længe på at få plads i. Det føles bare ikke rigtigt og der er ingen fremgang i indkøringen. Min datter har siden fødslen været meget følsom over for mennesker og indtryk, hun suger ligesom alt til sig. På godt og ondt. Så på trods af at jeg har glædet mig til at få mere tid til ting herhjemme (jeg er studerende), så er den glæde blevet erstattet af ondt i maven ved tanken om at hun skal starte i vuggestue. Jeg og min kæreste føler virkelig ikke at vuggestuelivet er det ideelle for hende.

Jeg ved ikke helt hvad vores alternativ kan være, da jeg er nødt til at færdiggøre min uddannelse og dermed ikke kan være hjemmegående med hende på fuldtid. Men deltid ville være en mulighed.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2018

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Jeg søger lidt historier fra jer som har valgt vuggestue fra, til fordel for enten dagpleje, privat pasning eller at være hjemmegående. Hvorfor og hvordan i får det til at fungere?