Anonym skriver:
Ærligt, så tror jeg ikke, at TS er den bedste til at vurdere, om skanninger er det bedste for hende. Hun har oplevet noget nær det værste, og dermed selvmedicinerer hun nu med skanninger for at mindske smerten, men det er temmeligt usundt og i dette tilfælde gør det skaden værre.
Har du prøvet at miste dit barn sent i graviditeten før? Altså føde dit døde barn og derefter begrave det? Gå i evig sorg og ovenikøbet have fertilitetsprobroblemer så du må kæmpe for at blive gravid igen?
for det lyder da til at du lige ved hvordan man skal opføre sig i sådan et tilfælde?
nej.. det gavner mig måske ikke lige nu, forhåbentlig er der ingenting galt, men var jeg ikke blevet scannet ekstra og dermed have set mit barn leve i forhåbentlig bedste velgående så ved jeg ikke hvordan jeg ville have haft det idag, mit sind havde nok være endnu mere flosset end det er nu. Der var ingen der opdagede at vores datter var døende fordi jeg ik blev tjekket ekstra sidste gang, fordi det var der jo ingen grund til. Så da det blev opdaget var det for sent. De kunne faktisk måske have gjort noget hvis det var opdaget i tide. De kunne have prøvet i hvert fald.
så det er rigtig svært at sidde og sige hvad andre skal gøre og ikke gøre, for der er intet rigtigt eller forkert i det her. Ingen facitliste. Det handler bare om ren overlevelse
Anmeld
Citér