Anonym skriver:
Jeg har været igennem rigtig meget slemt for at nå her til og er nu gravid for fjerde gang. Har desværre ingen levende børn endnu.
de sidste 3 scanninger har været datter lagt over gennemsnittet. Jeg bliver scannet privat og kan mærke jeg begynder at blive nervøs, skemaet over målene der ligger hun totalt UDEN for grænsen til det normale på hendes mave mål og ben længde og idag er hendes hovede også større end gennemsnittet. Jeg begynder at blive nervøs for om der er noget i vejen som bliver overset. Noget som man måske ikke lige opdaget med det samme ved en normal scanning.
hun er skønnet til ca 1900 gram 29+3 ifølge hendes mål
Det lyder som om du har været meget igennem og jeg kan godt forstå din bekymring 
Da jeg fik min datter blev hun 1,5 uge før fødslen scannet til at veje 4200 g, da hun blev født vejede hun 3455 g altså noget mindre end de havde scannet hende til 1,5 uge før...
Min dreng blev hele graviditeten scannet til at ligge 20-22 % under gennemsnittet, han blev scannet til knap 2500 g den dag han blev født, det var uge 35+2, han kom ud og var 51 cm og vejede 3130 g og lå dermed 20 % over gennemsnittet.....
Så scanninger er ikke helt præcise, jeg er sikker på din baby har det super, men hvis du er bekymret synes jeg at du skal kontakte din jordmor og snakke med hende om det, så du kan blive beroliget 
Anmeld
Citér