Skal vi ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

sig lige til hvornår det bliver. Så vil jeg stille mig ud i min have og lytte efter om I skriger højt nok

Krydser for Jer alle!

Knus Caroline

Hihi Caroline, du kan tro at vi nok skal sige til... Og ellers kan du sikkert høre os alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tænker at jeg godt vil tage med som skrigesupport - bare som korskriger omme bagved...

Kan bryste mig af en meget skinger, men kraftig skrigestemme som i visse dage kan sættes i svingninger med den helt rigtige kombination af raseri, frustration og afmagt... Og jeg låner den gerne ud eller stiller mig som back up hvis noget skulle være forhindrede i at komme den dag eller af uvisse årsager skulle være hæse, forkølede eller lignende...

Rosa

Anmeld

15. oktober 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Jeg tænker at jeg godt vil tage med som skrigesupport - bare som korskriger omme bagved...

Kan bryste mig af en meget skinger, men kraftig skrigestemme som i visse dage kan sættes i svingninger med den helt rigtige kombination af raseri, frustration og afmagt... Og jeg låner den gerne ud eller stiller mig som back up hvis noget skulle være forhindrede i at komme den dag eller af uvisse årsager skulle være hæse, forkølede eller lignende...

Rosa

SUPER Rosa Den indstilling kan jeg godt lide

Anmeld

15. oktober 2009

RumlesMor

Nena skriver:

Eller en rigtig hård boksetime, hvor man kan på smadre en boksebold

Tror snart jeg sender et brev til julemanden med mit ønske (og begynder at tro på julemanden )

Ha ha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.