Skal vi ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Mødes til fælles skriger på Himmelbjerget??? Tænker at det efterhånden er tiltrængt. Hvis der ikke er gevinst denne gang, så tager jeg første tog til Jylland og får mig en ordentlig skriger - trampe i jorden - tur... Hvem vil med???

Så vil jeg finde Fru Stork efterfølgende og smide kontrakten foran Fruen og spørge hende om det ikke er tegn på kontraktbrud, at vi stadig venter på vores babypakke .evil3

(Men selvf. bliver det ikke nødvendigt, for vi har alle gevinst denne gang har jeg besluttet mig for...) Laughing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

silden85

puha jeg kender følsen, jegkrydser finger for jer  de må snert være vores tur

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan anbefale at smadre tallerkner, eller noget i den stil. Noget der larmer, men alligevel skal smide ud. Det er godt til at få frustrationer ud af kroppen.

Men det hjælper jo ikek rigtig noget alligevel.

Syns også det er fucking træls, at jeg nu er blevet snydt for 2 babyer og der bare ikke sker en skid.

Anmeld

14. oktober 2009

katrine26

Alexis skriver:

Mødes til fælles skriger på Himmelbjerget??? Tænker at det efterhånden er tiltrængt. Hvis der ikke er gevinst denne gang, så tager jeg første tog til Jylland og får mig en ordentlig skriger - trampe i jorden - tur... Hvem vil med???

Så vil jeg finde Fru Stork efterfølgende og smide kontrakten foran Fruen og spørge hende om det ikke er tegn på kontraktbrud, at vi stadig venter på vores babypakke .evil3

(Men selvf. bliver det ikke nødvendigt, for vi har alle gevinst denne gang har jeg besluttet mig for...) Laughing

Jeg er med kanon ide. syntes også jeg skal havde en alvolig snak med fru stork.

Anmeld

14. oktober 2009

Miss BananaHammock

Eller en rigtig hård boksetime, hvor man kan på smadre en boksebold

Tror snart jeg sender et brev til julemanden med mit ønske (og begynder at tro på julemanden )

Anmeld

15. oktober 2009

otlitrom

Så først tråden nu.. Men jeg vil hjertens gerne med en tur til Himmelbjerget for at tale et alvorsord med Fru Stork! Nena, så kan vi sende kærlige tanker til Julemanden sammen!

På arbejdet den anden dag, fortalte jeg at vi har fået kat. Så sagde en af de ansatte "Så bliver du nok snart gravid, for de to gange vi har fået en killing er jeg blevet gravid kort tid efter".. De kender ikke til vores baby-planer, men jeg tænkte "FEDT, nu er det vores tur!!".. Inden min realistiske sans fortalte mig, at katte og babyer nok ikke har så meget med hinanden at gøre.. Men man har jo lov at håbe?!

Anmeld

15. oktober 2009

Sujan

Jeg vil også med. Krydser fingre for os alle sammen og håber det nu er vores tur

Anmeld

15. oktober 2009

otlitrom

Sujan skriver:

Jeg vil også med. Krydser fingre for os alle sammen og håber det nu er vores tur

også fingre for os allesammen! Nu må det nemlig snart være vores tur, vi fortjener det hver og en Men hvor er det rart at vi har hinanden herinde. Det betyder rigtig meget for mig!!

Anmeld

15. oktober 2009

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg kan anbefale at smadre tallerkner, eller noget i den stil. Noget der larmer, men alligevel skal smide ud. Det er godt til at få frustrationer ud af kroppen.

Men det hjælper jo ikek rigtig noget alligevel.

Syns også det er fucking træls, at jeg nu er blevet snydt for 2 babyer og der bare ikke sker en skid.

+

Kys Moster

Anmeld

15. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

sig lige til hvornår det bliver. Så vil jeg stille mig ud i min have og lytte efter om I skriger højt nok

Krydser for Jer alle!

Knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.