Kunne i finde på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det ville jeg gøre uden problemer!!

Min den store på 9 1/2 år, passede vores den "lille" på snart 6 år, i 1 1/2 time den anden dag.

Hun skulle også starte på aftensmaden. Der var self naboer, de ku be om hjælp, hvis der var noget.

De var begge mega stolte over, at vi stoler på dem og tror på, at de er ved at være store. Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2018

JC2014

Profilbillede for JC2014

Hvis den 14-årige er moden og ansvarsfuld og den lille er 7 år, samt at de altid ville kunne få fat på mig, og alt var sat klar til dem, ville jeg godt turde.

Anmeld Citér

20. april 2018

1518

Jeg startede som barnepige, da jeg var 12. Passede 3 drenge, der var fra 2 til 7 år gamle (altså søskende), mens deres forældre var til dans hver onsdag. Jeg sørgede for nattøj, børste tænder og at putte dem. Det var der ingen problemer i. Og når det så endda er søskende, så er det da bare endnu mere okay 

Anmeld Citér

20. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Kunne i finde på og efterlade en ansvarsfuld og moden 14 årig til at passe sin søster/bror i 8 timer ?

nej ikke i så lang tid...

passe i 1-4 timer max hvis det var mig...

jeg synes ikke om at man giver et barn (som en 14-årig er i mine øjne) et voksent ansvar... uanset lillebrors alder...

Anmeld Citér

20. april 2018

Nel

Det er helt fint ja! Da jeg var 14 passede jeg faktisk lige præcis også en dreng på 7 år.

Anmeld Citér

20. april 2018

bøllen

Anonym skriver:

Kunne i finde på og efterlade en ansvarsfuld og moden 14 årig til at passe sin søster/bror i 8 timer ?

JA det ville jeg godt kunne finde på. Hvis begge børn er med på aftalen .

Anmeld Citér

20. april 2018

migxher

Wampires skriver:

nej ikke i så lang tid...

passe i 1-4 timer max hvis det var mig...

jeg synes ikke om at man giver et barn (som en 14-årig er i mine øjne) et voksent ansvar... uanset lillebrors alder...

Helt enig. 

Anmeld Citér

20. april 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg syntes personligt at det er for lang tid at en 14 årig skal have ansvar for et barn.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.