Kunne i finde på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
17 svar
4 synes godt om
19. april 2018

Anonym trådstarter

Kunne i finde på og efterlade en ansvarsfuld og moden 14 årig til at passe sin søster/bror i 8 timer ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2018

Sandratoft

Anonym skriver:

Kunne i finde på og efterlade en ansvarsfuld og moden 14 årig til at passe sin søster/bror i 8 timer ?

Hvor gammel er barnet? Og er det i dagtimerne eller aften/nat? 

Anmeld Citér

19. april 2018

Humlen*

Absolut, især fordi de er søskende. (Hvis de da er gode sammen)

Min barnepige til mine børn er 14 år - det er min datters dagplejemors datter...    Der har aldrig været problemer.

Anmeld Citér

19. april 2018

FruStolpe

Anonym skriver:

Kommer an på hvor, hvornår og hvor lille et barn der skal passes 

Anmeld Citér

19. april 2018

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvor gammel er barnet? Og er det i dagtimerne eller aften/nat? 

Nåja ! det glemte jeg barnet er 7 år.

Og er også meget rolig.

Aften timerne. Hun skal putte barnet og maden er allerede klar.

Anmeld Citér

19. april 2018

Anonym trådstarter

Humlen* skriver:

Absolut, især fordi de er søskende. (Hvis de da er gode sammen)

Min barnepige til mine børn er 14 år - det er min datters dagplejemors datter...    Der har aldrig været problemer.

De er meget gode sammen. De laver lektier sammen spiser sammen og i aften skrev hun at hun har badet barnet da hun synes barnet lugtede  

Men ! heldigvis sker det ikke ofte men jeg ville bare vide om jeg var galt på den.

Anmeld Citér

19. april 2018

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Kommer an på hvor, hvornår og hvor lille et barn der skal passes 

den " lille " er 7 år

Anmeld Citér

19. april 2018

Humlen*

Anonym skriver:

De er meget gode sammen. De laver lektier sammen spiser sammen og i aften skrev hun at hun har badet barnet da hun synes barnet lugtede  

Men ! heldigvis sker det ikke ofte men jeg ville bare vide om jeg var galt på den.

Det synes jeg overhovedet ikke du er  Det er sikkert også meget givende for din datter, at tage sig af lillebror/-søster - som jo ikke er helt så lille endda  

Anmeld Citér

20. april 2018

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Mine børns barnepige er 14 år, og mine børn er hhv 6 og 8.

Det er naboens datter, så der er ikke så langt til hjælp, hvis der skulle ske noget. Hun har aldrig passet dem i 8 timer, men hun har givet dem aftensmad mm og puttet dem, og det klarer hun fint. 

Så med søskende ville jeg heller ikke være betænkelig ved det, hvis de begge er OK med det

Anmeld Citér

20. april 2018

AlwaysAno

Ja uden tvivl. Og en7 årig er jo også ret selvhjulpen. Jeg var barnepige for en 1 årig da jeg var 13-14 år. Det var både hele dage men også nogle nætter ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.