Høj normal temperatur ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
15 svar
3 synes godt om
17. april 2018

Kay

Min datter på 3 der er øre barn har været lidt bange for at få taget temperatur og derfor har vi øvet det og leget lidt så hun er klar til når vi en dag får brug for det igen. (Vi bruger øretermometer) derfor har jeg raget begge pigers om min egen temperatur hver morgen i en periode... Og selvom jeg ikke er syg, har det fint og det hele så har jeg hver dag 38,2-38,5 i temperatur?? 

Det undre mig og jeg kan ikke finde noget om det på googel derfor ville jeg høre om nogle af jer kender noget til det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2018

Camillos

Kay skriver:

Min datter på 3 der er øre barn har været lidt bange for at få taget temperatur og derfor har vi øvet det og leget lidt så hun er klar til når vi en dag får brug for det igen. (Vi bruger øretermometer) derfor har jeg raget begge pigers om min egen temperatur hver morgen i en periode... Og selvom jeg ikke er syg, har det fint og det hele så har jeg hver dag 38,2-38,5 i temperatur?? 

Det undre mig og jeg kan ikke finde noget om det på googel derfor ville jeg høre om nogle af jer kender noget til det? 

Øhhh.... Hvad siger dine pigers temperatur?  det lyder mystisk.... Måske du skulle prøve med et rektal termometer da det er det mest sikre 

Anmeld Citér

17. april 2018

Muffinmus

Enig.. Er man i tvivl  må det rektale bruges, øretermometre er generelt gode nu, men ikke helt så præcise. 

Anmeld Citér

17. april 2018

B&J

Jeg ville smutte en tur til lægen kan være du har noget betændelse i kroppen eller måske er det meget alm for dig.

min mand ligger lav i temperatur og hvis bare han rammer 37,5 er han virkelig syg lige som hvis vi andre er på 39-39,5

Anmeld Citér

17. april 2018

God-mor

Kay skriver:

Jeg har igennem et stykke tid også taget min temperatur i ørene og der er den altid højere end den er rektalt. Virkelig mærkeligt. I ørene siger den ofte 37.5 eller mere og i højre øre er temperaturen altid højere. En dag sagde øretermometeret 38 i ørene og tog det rektalt og der sagde den 37.1. Så jeg stoler virkelig ikke på de øretermometrer. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Kay

Camillos skriver:

Øhhh.... Hvad siger dine pigers temperatur?  det lyder mystisk.... Måske du skulle prøve med et rektal termometer da det er det mest sikre 

Mine pigers er helt normal også på min mand... Har testet

Anmeld Citér

17. april 2018

Kay

B&J skriver:

Jeg ville smutte en tur til lægen kan være du har noget betændelse i kroppen eller måske er det meget alm for dig.

min mand ligger lav i temperatur og hvis bare han rammer 37,5 er han virkelig syg lige som hvis vi andre er på 39-39,5

Min mor har snakket om at jeg altid har været "et varmt barn" da jeg var barn så jeg overvejer også om det bare er normalt for mig

Anmeld Citér

17. april 2018

B&J

Kay skriver:

Min mor har snakket om at jeg altid har været "et varmt barn" da jeg var barn så jeg overvejer også om det bare er normalt for mig

Ja nemlig det kan sagtens lad sig gøre 

Anmeld Citér

17. april 2018

Kay

B&J skriver:

Ja nemlig det kan sagtens lad sig gøre 

Ja det er jo heller ikke så tit man går og tager sin temperatur... Slet ikke når man ikke er syg 

Anmeld Citér

17. april 2018

Camillos

Kay skriver:

Mine pigers er helt normal også på min mand... Har testet

Så synes jeg du skal ringe til din læge...... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.