Samleje før ægløsning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Det er noget fis. Det er 50/50 og har intet med hvornår befrugtningen sker. Det er samme æg uanset hvordan msn vender og drejer den.

hvis den terori skulle holde. Så skulle alle donor forældre kun føde drenge da æggene befrugtes i et glas og sådan er det jo ikke ligefrem. 

Jeg er enig i, at man ikke kan have indflydelse på, om man får en dreng eller en pige, men jeg er lige nødt til at sige, at det jo ikke er ægget, der bestemmer kønnet, men derimod sædcellen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er enig i, at man ikke kan have indflydelse på, om man får en dreng eller en pige, men jeg er lige nødt til at sige, at det jo ikke er ægget, der bestemmer kønnet, men derimod sædcellen 

Men er det ikke noget med at pigerne er de langsomme sædceller og drengene de hurtige? For så giver det da mening? 

Anmeld Citér

17. april 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Men hvis du læser hvad jeg skriver, så står der også STØRST chance for, da pigerne er de langsomme og drengene de hurtige. Kender en, der har afprøvet teorien og den holdt, men det kan lige så godt være held. Havde jeg hørt det fra flere ville jeg tro det. 

Synes dog, at dem jeg oplever bruger ægløsningsteste i min omgangskreds får drenge og dem der ikke gør har fået piger. 

Det hedder anekdoter - og er generelt noget man skal lade være med at tillægge særlig meget værdi.

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men er det ikke noget med at pigerne er de langsomme sædceller og drengene de hurtige? For så giver det da mening? 

Det har jeg også hørt, men det er vist ikke videnskabeligt bevist 

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Nej. Det meget sjovt at afprøve, men det er bare lidt øv hvis det er svært at blive gravid hvis man har sex op til ægløsning frem for på. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym

Har to børn, en datter på halvandet og en jeg endnu ikke kender kønnet på. Begge er lavet på ét samleje pr. cyklus, umiddelbart 2-4 dage før ægløsning. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har to børn, en datter på halvandet og en jeg endnu ikke kender kønnet på. Begge er lavet på ét samleje pr. cyklus, umiddelbart 2-4 dage før ægløsning. 

Tak for svar  så det ikke umuligt i den her ægløsningstest verden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.