Samleje før ægløsning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.345 visninger
16 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. april 2018

Anonym trådstarter

Er det rigtigt, at man godt kan blive gravid, hvis man har sex op til ægløsning, men ikke på selve ægløsningen? Har dette i såfald indflydelse på køn? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Er det rigtigt, at man godt kan blive gravid, hvis man har sex op til ægløsning, men ikke på selve ægløsningen? Har dette i såfald indflydelse på køn? 

Kan det kan man godt at sæden lever i livmoderen er par dage (husker ikke for længe) og nej det har ingen betydning for kønnet 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan det kan man godt at sæden lever i livmoderen er par dage (husker ikke for længe) og nej det har ingen betydning for kønnet 

Det er blot fordi der er ægløsningsberegnere, som fortæller størst chance for pige er før ægløsning og størst chance for dreng er PÅ ægløsning. Men er det ikke de færreste der bliver gravide uden at ramme ægløsningsdagen?

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

Det er blot fordi der er ægløsningsberegnere, som fortæller størst chance for pige er før ægløsning og størst chance for dreng er PÅ ægløsning. Men er det ikke de færreste der bliver gravide uden at ramme ægløsningsdagen?

Det er noget fis. Det er 50/50 og har intet med hvornår befrugtningen sker. Det er samme æg uanset hvordan msn vender og drejer den.

hvis den terori skulle holde. Så skulle alle donor forældre kun føde drenge da æggene befrugtes i et glas og sådan er det jo ikke ligefrem. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er noget fis. Det er 50/50 og har intet med hvornår befrugtningen sker. Det er samme æg uanset hvordan msn vender og drejer den.

hvis den terori skulle holde. Så skulle alle donor forældre kun føde drenge da æggene befrugtes i et glas og sådan er det jo ikke ligefrem. 

Men hvis du læser hvad jeg skriver, så står der også STØRST chance for, da pigerne er de langsomme og drengene de hurtige. Kender en, der har afprøvet teorien og den holdt, men det kan lige så godt være held. Havde jeg hørt det fra flere ville jeg tro det. 

Synes dog, at dem jeg oplever bruger ægløsningsteste i min omgangskreds får drenge og dem der ikke gør har fået piger. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men hvis du læser hvad jeg skriver, så står der også STØRST chance for, da pigerne er de langsomme og drengene de hurtige. Kender en, der har afprøvet teorien og den holdt, men det kan lige så godt være held. Havde jeg hørt det fra flere ville jeg tro det. 

Synes dog, at dem jeg oplever bruger ægløsningsteste i min omgangskreds får drenge og dem der ikke gør har fået piger. 

Lad mig omformulerer det så hvis den teori skulle holde så skulle STØRSTEDELEN af donorbørn få drenge. Og sådan er det ikke. Det er stadig 50/50. 

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lad mig omformulerer det så hvis den teori skulle holde så skulle STØRSTEDELEN af donorbørn få drenge. Og sådan er det ikke. Det er stadig 50/50. 

Det forstod jeg godt første gang  men hvor står der det er præcis 50/50? 

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Nogen med svar på mit første spørgsmål? 

Anmeld Citér

17. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja man kan godt blive gravid ved sex før ægløsning. 

Alt efter kvalitet på sæden gemmer den sig 2-5 dage efter samleje ..

Så ja man kan blive gravid af det .

Anmeld Citér

17. april 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Ja man kan godt blive gravid ved sex før ægløsning. 

Alt efter kvalitet på sæden gemmer den sig 2-5 dage efter samleje ..

Så ja man kan blive gravid af det .

Tak.  Har været gravid to gange før, hvor vi blev gravide i første forsøg begge gange, men også begge gange havde vi sex på ægløsningsdagen. Derfor spørgsmålet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.