Skilles uden at gå fra hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2018

FruStolpe

Altså. Nu kan man jo godt blive skilt, for så derefter at finde sammen igen. Bare uden at være gift. 

Det skal kommunen dæleme godt nok da ikke blande sig i...  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2018

Anonym

Skal også huske at skilsmisse koster penge plus der er 6 mdr seperationstid. Hvis den ikke overholdes annulleres skilsmissen. Og det gør den jo ikke ved at blive boende sammen. 

Ville nok lige snakke med kommunen om det så i ikke ryger ud i socialt bedrageri. Det kan blive en dyr sag 

Anmeld Citér

16. april 2018

Loa

Altså. Nu kan man jo godt blive skilt, for så derefter at finde sammen igen. Bare uden at være gift. 

Tja det er i princippet rigtig nok, men så ville jeg bare ikke gå og reklamere med at jeg blev skilt proforma af økonomiske årsager. Det er sgu lidt uklædeligt...

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

FruStolpe skriver:

Det er korrekt. Men hvis det er tilfældet så flytter man også fra hinanden når man bliver skilt. 

Anmeld Citér

16. april 2018

FruStolpe

Anonym skriver:

Det er korrekt. Men hvis det er tilfældet så flytter man også fra hinanden når man bliver skilt. 

Ja og det er vel den formel TS har tænkt sig at  bruge.. 

Anmeld Citér

16. april 2018

FruStolpe

Loa skriver:

Tja det er i princippet rigtig nok, men så ville jeg bare ikke gå og reklamere med at jeg blev skilt proforma af økonomiske årsager. Det er sgu lidt uklædeligt...

Enig. Men synes nu heller ikke at et spørgsmål fra en anonym ts er at reklamerer med det 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

FruStolpe skriver:

Ja og det er vel den formel TS har tænkt sig at  bruge.. 

Ikke som jeg forstår det på hende. Så vil hun bare skilles for at få Kh men forblive sammen med manden. 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

Idag kan du blive straks skilt,og det er fuldt ud lovligt,at blive skilt,men fortsat leve sammen.

Anmeld Citér

16. april 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Skal også huske at skilsmisse koster penge plus der er 6 mdr seperationstid. Hvis den ikke overholdes annulleres skilsmissen. Og det gør den jo ikke ved at blive boende sammen. 

Ville nok lige snakke med kommunen om det så i ikke ryger ud i socialt bedrageri. Det kan blive en dyr sag 

Du kan - endnu - blive straks skilt 

Anmeld Citér

16. april 2018

Anonym

Mamman skriver:

Du kan - endnu - blive straks skilt 

Kan læste det godt lige. Hvis begge parter er enige kan man skilles straks. Men det koster stadig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.