Mange tak, det hjalp lidt.
Men som det ser ud nu hvor dag er det sød en starter? Er det onsdag i denne uge eller førstbi næste uge??
Nogen som vil sætte dag på sådan ca? Er så forvirret i alt det her

Jeg kan godt forstå, at du er forvirret, men problemet er, at strejke/lockout vil begynde på helt forskellige tidspunkter afhængig af, hvad der udløser det, og at nogle af de ting, der udløser det, kan ske på mange tidspunkter.
F.eks. kan konflikten udskydes med 14 dage igen af forligskvinden, men det betyder ikke, at konflikten helt sikkert udskydes med 14 dage, da hun på ethvert tidspunkt i løbet af de 14 dage kan sige, at hun ikke mener, at de kommer nogle vegne og forhandlingerne er brudt sammen og så starter konflikten 5 dage senere, så i teorien kan den vel starte hver dag fra om 5 dage til om 20 dage (udskydelse med 14 dage igen i morgen og herefter 5 dage) afhængig af, hvad der udløser konflikten, hvis jeg har forstået det korrekt.
Jeg håber da, at man bliver enige, man skal der være konflikt, kunne jeg godt tænke mig snart at få det overstået (i mangel af bedre formulering for det er for mange selvfølgelig ikke kun noget der bare skal overståes).
Anmeld
Citér