Lad nu hver med at tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Han har altid været en dårlig far for vores barn. Men da vi fandt sammrn igen viste han en helt god side af sig selv også for vores barn, jeg var måske utrolig naiv og tro på det.. men det var som om efter gravid de første måneder så ændrede han sig tilbage igen. 

Han var 100 med på at få barn til. Så ikke noget presset til eller noget..

Han har altid været sød god osv når vi er sammen med andre. . Men lige så snart vi er os 3 eller os 2 så er han den samme igen.. 

Okay. Så er den også svær. Undrede mig som ment også bare.  

synes ihvertfald ikke du skal være sammen med ham. Du fortjener bedre. Og det samme gør jeres 6 årige og den lille ny. 

Bluver du hos ham vil børnene få et helt forkert syn på hvordan man behandler andre menneske og kan i værste fald give den en meget dårligt selvværd med så kritisk en far. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2018

Dorthe1986

Han skal ud nu! Du skal ikke give ham til 1. Maj eller 1. Juni. Jeg siger det af erfaring og der var han slet ikke ligeså slem som din. Men det giver enormt dårlig stemning og det er ikke fair overfor dit barn eller dig selv!

Anmeld Citér

15. april 2018

Stivdie

Jeg ved det er svært, men du har valgt rigtigt! Forestil dig hvordan det vil føles i din mave, når han siger noget lignende til Jeres barn? Eller hvordan det vil føles, når dit barn siger det til dig, som svar på at skulle rydde op/lave lektier/gå i bad osv, fordi h*n har lært, at det er sådan man taler til mor... 

Og når han så er ude denne gang, så lov dig selv at du aldrig lukker ham ind igen, af hensyn til og respekt for både dig selv og dine børn. 

Anmeld Citér

15. april 2018

Perle1

Stivdie skriver:

Jeg ved det er svært, men du har valgt rigtigt! Forestil dig hvordan det vil føles i din mave, når han siger noget lignende til Jeres barn? Eller hvordan det vil føles, når dit barn siger det til dig, som svar på at skulle rydde op/lave lektier/gå i bad osv, fordi h*n har lært, at det er sådan man taler til mor... 

Og når han så er ude denne gang, så lov dig selv at du aldrig lukker ham ind igen, af hensyn til og respekt for både dig selv og dine børn. 

Er enig, han SKAL ud. Og det kan kun gå for langsomt

Anmeld Citér

15. april 2018

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Vi har været sammen i snart 7 år.
jeg gik fra ham for ca.2 år siden pga mange ting. I bund og grund er han en dårlig far og dårlig kæreste. Men der var vi fra hinanden i 1 år. vi fandt så sammen igen og vi venter en baby i denne måned.
vi har et barn på 6 år også.

vi har været alt igennem.
jeg troede ærligtalt at denne gang vi fandt sammen igen, ville vi være os mod verden. (kald mig bare naiv.) men nej. sådan blev det ikke.
han vil ikke tale med mig, vi kan ikke kommunikere hvilken er en ting der bryder meget for mig. han er ikke til at tale med. Og ja det vidste jeg jo nok godt da vi fandt sammen igen. Men han lovede mig guld og grønne skove og Ja...

han har så lige igen kaldt mig "hold din kæft din møg luder" og jeg følte jeg denne gang havde 2 valg..

Jeg er ikke en hård person og har let til tåre.

1 begynde at tude.. tårene pressede sig på. ..
2 lad nu hver med at tude, vær stærk og sig fra.

jeg har før sagt til ham at han skal begynde at behandle mig ordentligt ellers måtte vi gå fra hinanden og dvs at han måtte flytte fra min lejlighed.

jeg valgte nr.2 og jeg lod hver med at tude og jeg sagde fra.

jeg sagde istedet..
han sad ved spisebordet og jeg stod op.
jeg gik hen og satte mine rystende arme i bordet og sagde "det har jeg sagt du ikke skal kalde mig. du har ind til den 1.juni så skal du være ude af min lejlighed. og kalder du mig det 1 gang til, er du ude 1.maj." og så vendte jeg ryggen til ham og nu ligger han på sofaen og sover som han plejer.

jeg synes jeg har fået nok nu..

men det bliver hårdt for vores barn på 6 år. som skal starte i førskole 1.maj, have en søskende og så flytter far også?

hvad gør jeg....

Vores barn var ulykkelig sidst vi var fra hinanden og ikke så sin far med faste aftaler, men kun når far ville..

så denne gang vil det knuse!..

har brug for råd, hjælp, vejledning eller evt din historie..

på forhånd tak..

Jeg vil bare sige FUCK DU ER SEJ! 

- og hold nu godt fast i din beslutning og læs dit indlæg her igen og igen, hvis han pludselig lover guld og grønne skove alligevel.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.