Vi har været sammen i snart 7 år.
jeg gik fra ham for ca.2 år siden pga mange ting. I bund og grund er han en dårlig far og dårlig kæreste. Men der var vi fra hinanden i 1 år. vi fandt så sammen igen og vi venter en baby i denne måned.
vi har et barn på 6 år også.
vi har været alt igennem.
jeg troede ærligtalt at denne gang vi fandt sammen igen, ville vi være os mod verden. (kald mig bare naiv.) men nej. sådan blev det ikke.
han vil ikke tale med mig, vi kan ikke kommunikere hvilken er en ting der bryder meget for mig. han er ikke til at tale med. Og ja det vidste jeg jo nok godt da vi fandt sammen igen. Men han lovede mig guld og grønne skove og Ja...
han har så lige igen kaldt mig "hold din kæft din møg luder" og jeg følte jeg denne gang havde 2 valg..
Jeg er ikke en hård person og har let til tåre.
1 begynde at tude.. tårene pressede sig på. ..
2 lad nu hver med at tude, vær stærk og sig fra.
jeg har før sagt til ham at han skal begynde at behandle mig ordentligt ellers måtte vi gå fra hinanden og dvs at han måtte flytte fra min lejlighed.
jeg valgte nr.2 og jeg lod hver med at tude og jeg sagde fra.
jeg sagde istedet..
han sad ved spisebordet og jeg stod op.
jeg gik hen og satte mine rystende arme i bordet og sagde "det har jeg sagt du ikke skal kalde mig. du har ind til den 1.juni så skal du være ude af min lejlighed. og kalder du mig det 1 gang til, er du ude 1.maj." og så vendte jeg ryggen til ham og nu ligger han på sofaen og sover som han plejer.
jeg synes jeg har fået nok nu..
men det bliver hårdt for vores barn på 6 år. som skal starte i førskole 1.maj, have en søskende og så flytter far også?
hvad gør jeg....
Vores barn var ulykkelig sidst vi var fra hinanden og ikke så sin far med faste aftaler, men kun når far ville..
så denne gang vil det knuse!..
har brug for råd, hjælp, vejledning eller evt din historie..
på forhånd tak..