Lad nu hver med at tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.694 visninger
14 svar
14 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. april 2018

Anonym trådstarter

Vi har været sammen i snart 7 år.
jeg gik fra ham for ca.2 år siden pga mange ting. I bund og grund er han en dårlig far og dårlig kæreste. Men der var vi fra hinanden i 1 år. vi fandt så sammen igen og vi venter en baby i denne måned.
vi har et barn på 6 år også.

vi har været alt igennem.
jeg troede ærligtalt at denne gang vi fandt sammen igen, ville vi være os mod verden. (kald mig bare naiv.) men nej. sådan blev det ikke.
han vil ikke tale med mig, vi kan ikke kommunikere hvilken er en ting der bryder meget for mig. han er ikke til at tale med. Og ja det vidste jeg jo nok godt da vi fandt sammen igen. Men han lovede mig guld og grønne skove og Ja...

han har så lige igen kaldt mig "hold din kæft din møg luder" og jeg følte jeg denne gang havde 2 valg..

Jeg er ikke en hård person og har let til tåre.

1 begynde at tude.. tårene pressede sig på. ..
2 lad nu hver med at tude, vær stærk og sig fra.

jeg har før sagt til ham at han skal begynde at behandle mig ordentligt ellers måtte vi gå fra hinanden og dvs at han måtte flytte fra min lejlighed.

jeg valgte nr.2 og jeg lod hver med at tude og jeg sagde fra.

jeg sagde istedet..
han sad ved spisebordet og jeg stod op.
jeg gik hen og satte mine rystende arme i bordet og sagde "det har jeg sagt du ikke skal kalde mig. du har ind til den 1.juni så skal du være ude af min lejlighed. og kalder du mig det 1 gang til, er du ude 1.maj." og så vendte jeg ryggen til ham og nu ligger han på sofaen og sover som han plejer.

jeg synes jeg har fået nok nu..

men det bliver hårdt for vores barn på 6 år. som skal starte i førskole 1.maj, have en søskende og så flytter far også?

hvad gør jeg....

Vores barn var ulykkelig sidst vi var fra hinanden og ikke så sin far med faste aftaler, men kun når far ville..

så denne gang vil det knuse!..

har brug for råd, hjælp, vejledning eller evt din historie..

på forhånd tak..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2018

Miti's mama

Hvem kalder sin kæreste for sådan noget!?! Jeg har ikke så mange råd. Vil bare sig godt gået at sige fra! Selv om det bliver hårdt for jeres barn, så lyder det ikke til at den måde han taler til dig på ville være noget godt eksempel alligevel.

Anmeld Citér

13. april 2018

Anonym

Miti's mama skriver:

Hvem kalder sin kæreste for sådan noget!?! Jeg har ikke så mange råd. Vil bare sig godt gået at sige fra! Selv om det bliver hårdt for jeres barn, så lyder det ikke til at den måde han taler til dig på ville være noget godt eksempel alligevel.

Er enig! Tænk på at dit barn skal høre mor blive svinet til + dårligt behandlet. 

Anmeld Citér

13. april 2018

Anonym

Hvorfor har du ikke smidt ham ud øjeblikkeligt??

Ingen skal da kalde sin kærste en møg luder 

Anmeld Citér

13. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvorfor har du ikke smidt ham ud øjeblikkeligt??

Ingen skal da kalde sin kærste en møg luder 

Jeg har det rigtig svært med at smide ham ud igen. Vores barn vil blive så knust. Men nu har jeg bare fået nok.. 

Han ligger og sover stadig, og har nu rykket sig til soveværelset,  og vores barn har fået ny T-shirt og løber så ind til far for at vise den. Far siger "mmmm" med lukkede øjne.. og åbner til sidst øjnene og siger "hvad fanden sker der, hvad er det" 

Jeg gik med ind, derfor jeg så det

Anmeld Citér

13. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er enig! Tænk på at dit barn skal høre mor blive svinet til + dårligt behandlet. 

Ja.. 

Anmeld Citér

13. april 2018

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Nej det er absolut ikke nogey at se op til for vores stakkels barn 

Anmeld Citér

13. april 2018

Anonym

Godt du har sagt fra. 

Men har et spørgsmål der nager mig. Det er ikke dømmende men ren og skær undren

hvorfor vælger du at få barn nr 2 med ham når du siger han er så dårlig en far? Han er vel ikke blevet dårlig far indenfor de sidste 32 uger? 

Anmeld Citér

13. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Vi har været sammen i snart 7 år.
jeg gik fra ham for ca.2 år siden pga mange ting. I bund og grund er han en dårlig far og dårlig kæreste. Men der var vi fra hinanden i 1 år. vi fandt så sammen igen og vi venter en baby i denne måned.
vi har et barn på 6 år også.

vi har været alt igennem.
jeg troede ærligtalt at denne gang vi fandt sammen igen, ville vi være os mod verden. (kald mig bare naiv.) men nej. sådan blev det ikke.
han vil ikke tale med mig, vi kan ikke kommunikere hvilken er en ting der bryder meget for mig. han er ikke til at tale med. Og ja det vidste jeg jo nok godt da vi fandt sammen igen. Men han lovede mig guld og grønne skove og Ja...

han har så lige igen kaldt mig "hold din kæft din møg luder" og jeg følte jeg denne gang havde 2 valg..

Jeg er ikke en hård person og har let til tåre.

1 begynde at tude.. tårene pressede sig på. ..
2 lad nu hver med at tude, vær stærk og sig fra.

jeg har før sagt til ham at han skal begynde at behandle mig ordentligt ellers måtte vi gå fra hinanden og dvs at han måtte flytte fra min lejlighed.

jeg valgte nr.2 og jeg lod hver med at tude og jeg sagde fra.

jeg sagde istedet..
han sad ved spisebordet og jeg stod op.
jeg gik hen og satte mine rystende arme i bordet og sagde "det har jeg sagt du ikke skal kalde mig. du har ind til den 1.juni så skal du være ude af min lejlighed. og kalder du mig det 1 gang til, er du ude 1.maj." og så vendte jeg ryggen til ham og nu ligger han på sofaen og sover som han plejer.

jeg synes jeg har fået nok nu..

men det bliver hårdt for vores barn på 6 år. som skal starte i førskole 1.maj, have en søskende og så flytter far også?

hvad gør jeg....

Vores barn var ulykkelig sidst vi var fra hinanden og ikke så sin far med faste aftaler, men kun når far ville..

så denne gang vil det knuse!..

har brug for råd, hjælp, vejledning eller evt din historie..

på forhånd tak..

Dit barn får det bedre med ikke at være sammen med 2 der skændes og en  far der er respektløs. Men ka virkelig godt forstå dine tanker omkring at nu er mor og far ikke kærester igen.  Men det er jo slet ikke holdbart det der, i realiteten egner han sig nok ikke til at være far og magter opgaven  ellers ville ingen da reagere på den måde. Jeg ville pakke hans ting og sende ham ud når børnene var puttet. Bede ham finde sig et andet sted med det samme, for stemningen vil være dårlig indtil 1 maj /juni hos jer. Hos børnene må i være åbne og sige at i har det bedst med bare at være "venner" og at i ikke kan være gode kærester. 

Anmeld Citér

13. april 2018

Anonym trådstarter

Godt du har sagt fra. 

Men har et spørgsmål der nager mig. Det er ikke dømmende men ren og skær undren

hvorfor vælger du at få barn nr 2 med ham når du siger han er så dårlig en far? Han er vel ikke blevet dårlig far indenfor de sidste 32 uger? 

Han har altid været en dårlig far for vores barn. Men da vi fandt sammrn igen viste han en helt god side af sig selv også for vores barn, jeg var måske utrolig naiv og tro på det.. men det var som om efter gravid de første måneder så ændrede han sig tilbage igen. 

Han var 100 med på at få barn til. Så ikke noget presset til eller noget..

Han har altid været sød god osv når vi er sammen med andre. . Men lige så snart vi er os 3 eller os 2 så er han den samme igen.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.