Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: Aha Det er jo ikke en skam at købe noget af det Jeg laver da heller ikke glimmer kugler og det
Aha Det er jo ikke en skam at købe noget af det Jeg laver da heller ikke glimmer kugler og det
hæhæ..købte dem inde på alttilkager.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: hæhæ..købte dem inde på alttilkager.dk
Det er super fedt, at man lige kan få de 'props' man har brug for
Wow hvor er den altså flot!..
jubii, de vandt!
Og de blev MEGET glade for kagen, som forresten smagte suverænt!
Caroline86 skriver: jubii, de vandt! Og de blev MEGET glade for kagen, som forresten smagte suverænt!
TILLYKKE! Flot kage...
nååårh det var sgu godt drenge.....!
Jeg forsøgte mig med græs i hvidløgspresser her den anden dag, men det ville satme ikke som jeg ville.... så jeg droppede det...
mariamiss6 skriver: nååårh det var sgu godt drenge.....! Jeg forsøgte mig med græs i hvidløgspresser her den anden dag, men det ville satme ikke som jeg ville.... så jeg droppede det...
nå!? hvorfor ville det ikke det? tænk, jeg blev så positivt overrasket over hvor nemt det var - måske der bare ikke skal så meget til for at begejstre mig...hihi
Caroline86 skriver: nå!? hvorfor ville det ikke det? tænk, jeg blev så positivt overrasket over hvor nemt det var - måske der bare ikke skal så meget til for at begejstre mig...hihi
hehe, de kom skisme da fint ud af presseren... Men de ville satme ikke samles til en pæn lille tot, og ej heller stå ret....
Caroline, det var da en helt fantastisk kage du har fået lavet der.. .
og fik jeg ikke ret, smagte sammensætningen af creme og mouse ikke godt?
og tillykke med at de vandt, så kom kagen jo endnu mere til sin rette.
mariamiss6 skriver: hehe, de kom skisme da fint ud af presseren... Men de ville satme ikke samles til en pæn lille tot, og ej heller stå ret....
hæhæ, sådan noget græs er ikke til at stole på så må jeg lave en masse græs totter og sende dem til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128