den store eksamen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så er dagen kommet.

Lavede fyld og kage for 2 dage siden og lagde den sammen i går. Her til morgen er den smurt op og står nu i køleskabet klar til at få mmf på. Har lige klippet alle detaljerne ud i papir, så jeg er klar til at skære det hele ud i mmf. Så nu vil jeg kaste mig over mmf-lavningen igen, og håbe at det går bedre med pastafarverne Jeg tager lige lidt billeder, men har altså glemt at tage billeder inden den blev smurt op

det er chokoladekage med tobleronecreme og hindbærmousse

Så hep på mig, så går det sikkert bedre. Jeg opdaterer undervejs!

Knus Caroline

(p.s. Til dem der ikke ved det, spiller manden i dag den sidste afgørende forboldkamp, og det er til det formål kagen skal laves. Hvis de vinder rykker de op, hvis de taber ser det sort ud da de ligger lige med et andet hold der spiller sidste kamp på lørdag! )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Moderator

Lige et tricks til det med pastafarverne, er at jeg altså fik det bedste og nemmeste resultat at putte pastafarverne I skumfiduserne og det våde, det syns jeg var/er nemmere, end at ælte det i og farven blir dejlig regelmæssigt fra starten...

Held og lykke og glæder mig til at se resultatet...

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Held og lykke... Især med pasta farverne..

Generelt med det hele og Daniel's hold...

Anmeld

14. oktober 2009

mariamiss6

uhu glæder mig til resultatet....

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Det synes jeg faktisk at jeg slap helt godt fra!

Vrøvl og sludder..... Jeg er jo PISSE hamrende stolt

tak for opskriften på MMF, Maria!!! i dag VAR det sjovt og "nemt"... Glæder mit til om den så også smager godt.. hihi!

Der er penslet perlestøv på kagen for at give den lidt "vi har vundet"-effekt..

Så har de bare at vinde kampen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. oktober 2009

mariamiss6

den er da flot.... har du selv lavet fodboldene.... jeg opgav da totalt at lave græs her den anden dag, men det skulle så også være meget mindre end det du har lavet på denne der...

Så har de sgu da bare at vinde... og ellers må du kalde kagen for en trøstekage hehe....

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Hehe Den er kanon!!!

Det er en rigtig god idé... Hvordan har du lavet de der nuppede fodbolde der?

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

mariamiss6 skriver:

den er da flot.... har du selv lavet fodboldene.... jeg opgav da totalt at lave græs her den anden dag, men det skulle så også være meget mindre end det du har lavet på denne der...

Så har de sgu da bare at vinde... og ellers må du kalde kagen for en trøstekage hehe....

nej, fodboldene er, som det eneste, købt færdige

Er du vimmer det tog lang tid med de der bogstaver... De er "skåret" ud med en nål, for jeg havde ingen kniv der var lille nok Det var en langsommelig proces, men jeg synes resultatet blev godt.

Men gætter egentlig på at fodboldene kan laves med samme princip som græsset.. Nemlig ved at presse det gennem enn hvidløgspresser og så selv sidde og nørkle med at sætte det sammen!?

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Hehe Den er kanon!!!

Det er en rigtig god idé... Hvordan har du lavet de der nuppede fodbolde der?

fik lige svaret på dit spørgsmål i det andet indlæg

Anmeld

14. oktober 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

fik lige svaret på dit spørgsmål i det andet indlæg

Aha Det er jo ikke en skam at købe noget af det Jeg laver da heller ikke glimmer kugler og det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.