csigvard skriver:
Før jeg blev gravid, kendte jeg godt til de mest almindelige symptomer, og også nogle enkelte "ualmindelige".. Men alligevel er jeg godt nok blev overrasket over, hvor meget der sker med både psyken og kroppen under en graviditet..
Så lad os høre: hvilke ikke-kendte/"ualmindelige" symptomer/gener/forandringer har I haft, som I måske blev rimelig overrasket over, og måske gerne ville have, at andre havde fortalt? 
Hos mig er det fx (dem jeg lige kan huske nu):
- Uren hud og en masse bumser i hovedet konstant!
- Nye sexlyster, som jeg normalt altid har syntes var lidt underlige
- Anderledes kvalme end den almindelige sygdomskvalme (har altid troet, at det var ligesom når man var syg og havde det dårligt)
- Vågner om natten med kvalme, fordi jeg er SULTEN!? Anede ikke, at man åbenbart ofte skulle spise om natten eller lige inden man gik i seng
- Følelsen af at have en "bold" i maven/underlivet
- At ens bryster kunne vokse, før man overhovedet vidste, at man var gravid
- At symptomerne kommer og går.. Lige nu føler jeg mig fx overhovedet ikke gravid, fordi jeg ikke har nogle symptomer, og jeg er altid bange for, at baby så er død, selvom jeg har oplevet det 3 gange før nu og baby stadig havde det godt alle 3 gange
Hmm tror lige, at det er dem, som jeg kan huske for nu 
åh det med bolden i maven kender jeg så godt. Jeg føler, at jeg er konstant oppustet og tung omkring maven. Jeg havde forventet det, men det er bare noget helt andet nu hvor det er en realitet