Jeg er bare så ked af det!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2018

Babybee

Jeg forstår ikke problemet med steipklubben.. så længe han bare finder appetit ude og spiser hjemme .. det er jo nu engang bare drengerøve når de er bedst (værst?!)

Men det med ludere.. jeg er MEGET imod brug af prostituerede og havde bare spurgt ham lige ud hvorfor han havde søgt på det i jeres by. Havde han været ved en havde jeg smidt ham ud på minuttet og sagt han var en klam stodder der ikke skulle sætte sin fod indenfor min dør igen. Ville aldrig kunne være sammen med en mand med sådan et kvindesyn og som vælger bevist at støtte op om menneskehandel, det er simpelthen noget af det mest frastødende jeg kan komme i tanke om..

Jeg håber bare at det er dine tanker der løber afsted med dig, fordi dine grænser måske er lidt større end hans.. få "taget sig sammen" og tag snakken, selvom det er mega svært for dig! Ting bliver tit kun værre af at man går og tænker alt for meget over det ❤️ jeg håber han bare har googlet pga en eller anden lam snak han har haft med sine kammerater!

Og husk for guds skyld at få fprventningsforvent og snakket om jeres grænser, så han ikke overtræder dem en anden gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2018

Camillos

Babybee skriver:

Jeg forstår ikke problemet med steipklubben.. så længe han bare finder appetit ude og spiser hjemme .. det er jo nu engang bare drengerøve når de er bedst (værst?!)

Men det med ludere.. jeg er MEGET imod brug af prostituerede og havde bare spurgt ham lige ud hvorfor han havde søgt på det i jeres by. Havde han været ved en havde jeg smidt ham ud på minuttet og sagt han var en klam stodder der ikke skulle sætte sin fod indenfor min dør igen. Ville aldrig kunne være sammen med en mand med sådan et kvindesyn og som vælger bevist at støtte op om menneskehandel, det er simpelthen noget af det mest frastødende jeg kan komme i tanke om..

Jeg håber bare at det er dine tanker der løber afsted med dig, fordi dine grænser måske er lidt større end hans.. få "taget sig sammen" og tag snakken, selvom det er mega svært for dig! Ting bliver tit kun værre af at man går og tænker alt for meget over det ❤️ jeg håber han bare har googlet pga en eller anden lam snak han har haft med sine kammerater!

Og husk for guds skyld at få fprventningsforvent og snakket om jeres grænser, så han ikke overtræder dem en anden gang 

Ts har konfronteret ham og han benægter ikke at have været hos prostitueret. 

Anmeld Citér

10. april 2018

Loa

Anonym skriver:

Som sagt så har jeg det som en der har fået traume.. lige nu ved jeg ikke hvad der skal ske.. jeg vil tænke over det.. selvfølgelig kan jeg ikke bare sige skidt pyt.. jeg føler mig bare snydt.. mit hovede er tomt.. lige nu har jeg heller ikke følelser.. hverken glad eller ked af det.. jeg har oplevet den største chok i mit liv... jeg skal nok opdatere når der sker noget..

Hold kæft hvor er det synd for dig. Jeg havde på ingen måde heller accepteret hvis det var min mand der havde udvist den adfærd.

Selvom folk i tråden påstår at mænd er drengerøve og skal have lov at være fjollede i byen og pis og lort, så er de fandme stadige voksne mænd med kone, børn og et ansvar. Og så søger man fandme ikke på prostituerede - for det gør man ikke, uden at have en tanke bag.

Du har fortjent bedre end ham, det er helt sikkert.

Anmeld Citér

10. april 2018

Loa

Babybee skriver:

Det er sjovt du snakker om kvindesyn når det kommer til prostituerede, men strip er okay? Er det ikke en smule dobbeltmoralsk? Jeg ved godt de prostituerede går lige det skridt længere, men der udover er der vel ikke den store forskel?

Anmeld Citér

11. april 2018

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hold kæft hvor er det synd for dig. Jeg havde på ingen måde heller accepteret hvis det var min mand der havde udvist den adfærd.

Selvom folk i tråden påstår at mænd er drengerøve og skal have lov at være fjollede i byen og pis og lort, så er de fandme stadige voksne mænd med kone, børn og et ansvar. Og så søger man fandme ikke på prostituerede - for det gør man ikke, uden at have en tanke bag.

Du har fortjent bedre end ham, det er helt sikkert.

Hvor er det dejligt vi kan forstå hinanden.. jeg har bare mistet tilliden til min mand... jeg føler ikke jeg kan stå og kæmpe alene for det forhold.. han vil gerne være fri og han vil gerne opleve ting som ikke er okay i mit liv/ægteskab.. han nævnte at han var fuld og brugte det som en slags undskyldning.. selvom man er fuld, så ved man altså hvad man har gang i... jeg har snakket om skilsmisse for jeg kan ikke fortsætte et ægteskab hvis han søger om prostetuerede og utroskab.. om han har været forbi en der bor meget på os det ved jeg ikke.. men at han bare har søgt om det er nok til at ødelægge alt.. jeg fortalte at gerne vil skilles også må han flytte ud imorgen når han kommer fra arbejde.. :’( 

Anmeld Citér

11. april 2018

Loa

Anonym skriver:

Hvor er det dejligt vi kan forstå hinanden.. jeg har bare mistet tilliden til min mand... jeg føler ikke jeg kan stå og kæmpe alene for det forhold.. han vil gerne være fri og han vil gerne opleve ting som ikke er okay i mit liv/ægteskab.. han nævnte at han var fuld og brugte det som en slags undskyldning.. selvom man er fuld, så ved man altså hvad man har gang i... jeg har snakket om skilsmisse for jeg kan ikke fortsætte et ægteskab hvis han søger om prostetuerede og utroskab.. om han har været forbi en der bor meget på os det ved jeg ikke.. men at han bare har søgt om det er nok til at ødelægge alt.. jeg fortalte at gerne vil skilles også må han flytte ud imorgen når han kommer fra arbejde.. :’( 

Jeg tror jeg havde truffet samme valg. Selvom det er pisse hårdt.

Alternativet er at leve i forholdet resten af livet og altid have mistillid og gå og spekulerer på om der sker noget lign en anden gang.

til dig.

Anmeld Citér

11. april 2018

L-mor

Anonym skriver:

Jeg tror også, at det er vigtigt, at I tager noget tid hver for sig, og du finder ud af, om du vil blive i forholdet. 

En ting er prostituerede, stripklubber, m.v. Du har dine grænser og dem skal du ikke gøre vold på. En anden ting er, at du føler dig alene om at passe på og holde fast i jeres parforhold. Du har indtryk af, at jeres ønsker og forventninger til familielivet peger i to forskellige retninger. Og det lyder for mig som om, du oplever at have gået på kompromis, givet efter og givet af dig selv og forventet, at han til gengæld ville prioritere jeres familie og ægteskab på bestemte måder. Det lyder som om du føler, der er en ‘aftale’ mellem jer, hvor du er endt med at føle dig ‘snydt’ eller udnyttet. 

Det er vigtigt for dit mentale helbred, at du sætter hælene i og markerer, at her går dine grænser. Om I så senere kan starte for fra, finde hinanden igen og definere en fælles vej for jer to, er en anden sag. 

Anmeld Citér

14. april 2018

Babybee

Det er sjovt du snakker om kvindesyn når det kommer til prostituerede, men strip er okay? Er det ikke en smule dobbeltmoralsk? Jeg ved godt de prostituerede går lige det skridt længere, men der udover er der vel ikke den store forskel?

Nej det synes jeg bestemt ikke det er, med mindre det er en stripper hvor man kan tilkøbe ekstra ydelser, som består i de seksuelle overgreb.. er der en kæmpe forskel! Den grænse du bryder ved en kvinde når du begriber dig på hende, kan give de værste traumer og selvopfattelser. Og strippere har ikke alfonser (med mindre de også bliver solgt til sex) der er bare ikke sammen penge i det, og samme slavelignende tendenser. Jeg har læst meget om og arbejdet med prostituerede og fået et klamt indblik i menneskehandel. Så JO den grænse der lige præcis er ved at gå "lige det skridt" videre er enorm!

Anmeld Citér

14. april 2018

Babybee

Anonym skriver:

Tillid er bare alt i et forhold. Og hvis han ikke respekterer dine grænser nu, kommer han nok ikke til det (for det virker jo til st han godt kendte dem, sådan som han blev stille og ikke rigtig ville snakke om sine dumheder).. og fuldskab..well i mine øjne er det også bare alt for nemt at bruge den barnlige undskyldning.. for fordi man drikker sig ned, så skal man ikke tage ansvar for sine handlinger.

Jeg synes du er mega stærk og godt at du holder ved dig selv.. jeg håber du kommer igennem det nogenlunde og har et stærkt netværk at trække på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.