Anonym skriver:
Hvor er det dejligt vi kan forstå hinanden.. jeg har bare mistet tilliden til min mand... jeg føler ikke jeg kan stå og kæmpe alene for det forhold.. han vil gerne være fri og han vil gerne opleve ting som ikke er okay i mit liv/ægteskab.. han nævnte at han var fuld og brugte det som en slags undskyldning.. selvom man er fuld, så ved man altså hvad man har gang i... jeg har snakket om skilsmisse for jeg kan ikke fortsætte et ægteskab hvis han søger om prostetuerede og utroskab.. om han har været forbi en der bor meget på os det ved jeg ikke.. men at han bare har søgt om det er nok til at ødelægge alt.. jeg fortalte at gerne vil skilles også må han flytte ud imorgen når han kommer fra arbejde.. :’(
Jeg tror også, at det er vigtigt, at I tager noget tid hver for sig, og du finder ud af, om du vil blive i forholdet.
En ting er prostituerede, stripklubber, m.v. Du har dine grænser og dem skal du ikke gøre vold på. En anden ting er, at du føler dig alene om at passe på og holde fast i jeres parforhold. Du har indtryk af, at jeres ønsker og forventninger til familielivet peger i to forskellige retninger. Og det lyder for mig som om, du oplever at have gået på kompromis, givet efter og givet af dig selv og forventet, at han til gengæld ville prioritere jeres familie og ægteskab på bestemte måder. Det lyder som om du føler, der er en ‘aftale’ mellem jer, hvor du er endt med at føle dig ‘snydt’ eller udnyttet.
Det er vigtigt for dit mentale helbred, at du sætter hælene i og markerer, at her går dine grænser. Om I så senere kan starte for fra, finde hinanden igen og definere en fælles vej for jer to, er en anden sag.

Anmeld
Citér