Jeg besvarer også lige selv som anonym (da jeg heller ikke vil genkendes)
Først og fremmest stakkels dig..... det er SÅ hårdt, hårdere end de fleste kan forestille sig.
Da jeg fandt sammen med min mand opdagede jeg efter et halv års tid, at i alt tiden før mig havde han brugt prostiturerede - mange mange forskellige piger. Jeg har set så mange beskeder, mails til/fra dem OG set hvor mange numre han har blokeret efter han fandt sammen med mig. (mange af dem er jo ikke danske og er fx. i DK i 14 dage og hjemme i 14 dage og så skriver de til alle de mænd som har besøgt dem når de kommer til DK igen)
Det var meget meget svært for mig at leve med, selvom det var før mig... han sagde, at han brugte dem fordi det var nemt, uforpligtende og der ikke var nogle følelser.
Min exkæreste som jeg var sammen med før min mand forlod jeg, da jeg fandt ud af at han havde haft sex med en luder i thailand- 2 år før hans fandt sammen med mig.
Min pointe er, rykker ens grænser sig - JA! Kan man pludselig leve med ting mand aldrig troede man kunne - JA! Frygter man det sker igen - JA!
Jeg har intet råd udover, pas på hvor meget du fortæller dine venner/veninder og familie hvis du bliver hos ham, for det vil blive brugt imod dig gang på gang næste gang I har problemer.
Opsøger de en luder igen... højst sandsyneligt, men man er nødt at stole på ens mand hvis man vælger at blive sammen.
Tillid opbygges men er også et aktivt valg.
Held og lykke... <3
Anmeld
Citér