Anonym skriver:
Det er jeg så ikke enig det tager ikke kun 1 person at ødelæggge det hele - så må det være fordi Moralen ikke er særligt høje
synes altid der har været en “dårlig” kollega luge meget hvor jeg har været i mit liv, men det har aldrig været ødelæggende
synes også det er for “nemt” at give en skylden 
DU er roden til alt ondt og træls.... lyder virkelig som noget fra børnehaven
Det er muligt, at du har andre erfaringer, og jeg har da også før haft dårlige kollegager, men har aldrig oplevet en som hende her før!
Hun blev ansat før jul, har helt seriøst haft mere fraværd fra arbejde, end hun har været på arbejde! Oveni det, så brokker hun sig konstant, og udføre ikke sine arbejdsopgaver. Kan hun ikke få byttet sin vagt, melder hun sig da bare syg osv.
Alt det, betyder at vi andre bliver ringet ind/pålagt at komme på arbejde, på vores fridag eller vores fri weekend, eller vi er nød til at arbejde dobbeltvagter eller bytte rundt i vires vagter, for at det hele kan hænge sammen.
Udover det har vi selv været ramt af influensa bølgen, omgangsyge og hvad der ellers lige har været i omløb, og alligevel har alle vi andre stadig mindre sygedage til sammen, end hun har haft i de 5 mdrer hun har været ansat.
Du har fuldstændig ret i, at nu er vi andre også begyndt at brokke os, hvilket self ikke hjælper, på stemningen, men helt ærlig så tror jeg virkelig de fleste ville blive træt af, ikke at vide, hvordan, hvornår og hvor meget extra arbejde man skal udføre pga, som ikke udføre sine opgaver eller bare melder sig syg, fordi hun ikke kan få fri...