Gravid ved afbrudt samleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Ja også fordi at det for mig ikke vil være en katastrofe hvis det var sket. Men med min fornuft  så siger den nej til flere fordi vi har 3 og vi nu snart kan se enden på bleer og ungerne snart er så store de kan mange ting selv osv. Men shit hvor kan jeg aldrig blive træt af baby duft og spændingen ved at gå med baby i 9mdr og vente. Men min mand ønsker ikke flere og jeg forstår ham godt. Jeg tænker på at få en kobberspiral fordi at jeg har hørt at hvis man er mellem de 2% der bliver gravide med den, så kan man fortsætte graviditeten, hvorimod hvis det er med hormonspiral så skal man have abort. Jeg har fået en abort i mit liv og det var forfærdeligt. 

Lige præcis ogsåsådan jeg har haft det :) dog ikke med begrundelse i antal børn ;)

men pga livsomstændighederne :)

og ja så venter vi jo på vores mirakel som kommer til juli som vi et sted havde opgivet at kunne få :)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2018

Cama

Anonym skriver:

Imorgen er det en uge siden vi have sex, så hvis ægløsningen er faldet tidligere end ifølge beregneren, så kan jeg vel i princippet godt mærke lidt små murren og tyngde fornemmelse. Men altså det er sikkert bare mig selv der bilder mig noget ind. Så vi må vente og se hvad der sker. Jeg kan huske med mit sidste barn, der mærkede jeg også allerede omkring 3+0 at jeg fik det vildt dårligt i nogle timer og så havde jeg det fint igen, meget mystisk. 

Tag en test jeg testede i midt januar og er nu næsten tre måneder efter 16+4 ����

Anmeld Citér

10. april 2018

hvj

Anonym skriver:

Hej alle

jeg vil lige spørge om nogen af jer kvinder herinde har oplevet at blive gravid ved afbrudt samleje. Grunden til jeg spørger er at jeg simpelthen har haft en små murren i underlivet igår og idag og jeg havde afbrudt samleje omkring d.31/3, hvilket jeg så efter at have regnet på det er den dag jeg også havde ægløsning (ifølge beregner på nettet). Jeg havde 1. Mens dag d.16/3. Det er ikke meningen vi skal have flere børn da vi har 3 i forvejen og manden har også en med tidligere partner. Men altså hvis det er sket fordi vi lige var børnefri og ikke tænkte os om, tja så må vi jo forberede os på endnu en. Har da heldigvis barnevogn og diverse ting, da vores mindste kun er 2 år. Well lad mig hører jeres oplevelser om dette. Og god dag. 

Det kan sagtens lade sig gøre gøre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.