Gravid ved afbrudt samleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2018

Kurt_H

Anonym skriver:

Ej abort kommer ikke på tale. Fik en abort som 19 årig og det er jeg stadig enormt træt af og var meget ked af det dengang. Altså er det sket så er det fint med mig, det er mere manden der skal sluge en kamel. 

Hvis han er en rigtig mand, så har du intet at bekymre dig om !

Hvis vi skal til at tænke på abort hver gang et par nærmer sig soveværelset, så vil jordens befolkning hurtigt falde til et stadie der er lig udryddelse

Nu er kamelen (480 kg) ikke det største dyr i verden, så der er en rimelig stor margin at give af hvis det i stedet for var en blåhval (140.000 kg = 292 kameler) som han skulle sluge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle

jeg vil lige spørge om nogen af jer kvinder herinde har oplevet at blive gravid ved afbrudt samleje. Grunden til jeg spørger er at jeg simpelthen har haft en små murren i underlivet igår og idag og jeg havde afbrudt samleje omkring d.31/3, hvilket jeg så efter at have regnet på det er den dag jeg også havde ægløsning (ifølge beregner på nettet). Jeg havde 1. Mens dag d.16/3. Det er ikke meningen vi skal have flere børn da vi har 3 i forvejen og manden har også en med tidligere partner. Men altså hvis det er sket fordi vi lige var børnefri og ikke tænkte os om, tja så må vi jo forberede os på endnu en. Har da heldigvis barnevogn og diverse ting, da vores mindste kun er 2 år. Well lad mig hører jeres oplevelser om dette. Og god dag. 

Ja, det har jeg prøvet.

Anmeld Citér

5. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Har filme hele dagen idag også haft en lidt tyngende fornemmelse i maven idag. Det her det gør mig sku lidt nervøs. Åh Gud 4 børn....med mindre det er tvillinger....IGEN.... åha nej nej rolig nu, det er nok blærebetændelse, men det gør ikke ondt når jeg tisser...hmm vi skal have ny bil så med plads til 7 så.... sikke en tankemylder der foregår inde i mit hovede....

Kan kun sige at jeg ville tage forbi lægen med det samme og bede om en blodprøve...

tissetests er ikke altid 100% korrekte uanset hvornår man bruger dem ...

så får du ro på med et 100% svar indenfor en uge :)

husk på at tankemylderet kan være med til at mens ikke kommer... det er næsten det værste for så går der endnu længere tid førend der kommer ro på systemet...

jeg var med den første ikke i tvivl om at jeg var gravid... vågnede dagen efter samleje med en kvalme jeg ikke havde prøvet at have før... føltes helt mærkeligt inden i...

den anden her var jeg 8 uger henne før vi fandt ud af det...

så jeg ville for roens skyld også med henblik på manden kan nå at følge med hvis det er så forbi lægen og få blodprøve.. så er I sikre.. så kan manden også tage lidt af bekymringer hvis du fortæller mistanken med det samme ;) 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja, det har jeg prøvet.

Åh åh, det er så uheldigt 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Kan kun sige at jeg ville tage forbi lægen med det samme og bede om en blodprøve...

tissetests er ikke altid 100% korrekte uanset hvornår man bruger dem ...

så får du ro på med et 100% svar indenfor en uge :)

husk på at tankemylderet kan være med til at mens ikke kommer... det er næsten det værste for så går der endnu længere tid førend der kommer ro på systemet...

jeg var med den første ikke i tvivl om at jeg var gravid... vågnede dagen efter samleje med en kvalme jeg ikke havde prøvet at have før... føltes helt mærkeligt inden i...

den anden her var jeg 8 uger henne før vi fandt ud af det...

så jeg ville for roens skyld også med henblik på manden kan nå at følge med hvis det er så forbi lægen og få blodprøve.. så er I sikre.. så kan manden også tage lidt af bekymringer hvis du fortæller mistanken med det samme ;) 

Jeg tror det er lige overilet nok at tage til lægen. Jeg skal først have mens omkring d.12. Så der er god tid endnu. Men har stadig den underlige fornemmelse i maven idag. 

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym

Anonym skriver:

Åh åh, det er så uheldigt 

tænk positivt  

ved at tænke så meget på det, kan det gør til at din menstruation kommer senere.  

Anmeld Citér

5. april 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

tænk positivt  

ved at tænke så meget på det, kan det gør til at din menstruation kommer senere.  

Ja det mindes jeg fra dengang vi prøvede at få barn 1. Gang, det var ulideligt 

Anmeld Citér

8. april 2018

Anonym trådstarter

Har testet idag, negativ.... men det er stadig tidligt og det var også om eftermiddagen. Desuden er testen 2 år for gammel, da det er nogen jeg har haft i overskud da jeg bestilte en masse billigteste engang. Ifølge cyklus er det kun 3+2 idag. Er sku alligevel en lille smule opstemt af den rus det er når man måske er gravid og jeg vil da gerne have en mere hvis det var, men det er nu også ok hvis ikke, da det jo var en upser  blandede følelser. 

Anmeld Citér

9. april 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Har testet idag, negativ.... men det er stadig tidligt og det var også om eftermiddagen. Desuden er testen 2 år for gammel, da det er nogen jeg har haft i overskud da jeg bestilte en masse billigteste engang. Ifølge cyklus er det kun 3+2 idag. Er sku alligevel en lille smule opstemt af den rus det er når man måske er gravid og jeg vil da gerne have en mere hvis det var, men det er nu også ok hvis ikke, da det jo var en upser  blandede følelser. 

Kan jeg sagtens følge dig i :)

har haft et par gange hvor jeg troede jeg var uden der var noget.. og alle de tanker og følelser der vækkes i en ved "hvad nu hvis"...

det kan være en rutschebanetur uden lige...

Anmeld Citér

9. april 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Kan jeg sagtens følge dig i :)

har haft et par gange hvor jeg troede jeg var uden der var noget.. og alle de tanker og følelser der vækkes i en ved "hvad nu hvis"...

det kan være en rutschebanetur uden lige...

Ja også fordi at det for mig ikke vil være en katastrofe hvis det var sket. Men med min fornuft  så siger den nej til flere fordi vi har 3 og vi nu snart kan se enden på bleer og ungerne snart er så store de kan mange ting selv osv. Men shit hvor kan jeg aldrig blive træt af baby duft og spændingen ved at gå med baby i 9mdr og vente. Men min mand ønsker ikke flere og jeg forstår ham godt. Jeg tænker på at få en kobberspiral fordi at jeg har hørt at hvis man er mellem de 2% der bliver gravide med den, så kan man fortsætte graviditeten, hvorimod hvis det er med hormonspiral så skal man have abort. Jeg har fået en abort i mit liv og det var forfærdeligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.