Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Har filme hele dagen idag også haft en lidt tyngende fornemmelse i maven idag. Det her det gør mig sku lidt nervøs. Åh Gud 4 børn....med mindre det er tvillinger....IGEN.... åha nej nej rolig nu, det er nok blærebetændelse, men det gør ikke ondt når jeg tisser...hmm vi skal have ny bil så med plads til 7 så.... sikke en tankemylder der foregår inde i mit hovede....
Kan kun sige at jeg ville tage forbi lægen med det samme og bede om en blodprøve...
tissetests er ikke altid 100% korrekte uanset hvornår man bruger dem ...
så får du ro på med et 100% svar indenfor en uge :)
husk på at tankemylderet kan være med til at mens ikke kommer... det er næsten det værste for så går der endnu længere tid førend der kommer ro på systemet...
jeg var med den første ikke i tvivl om at jeg var gravid... vågnede dagen efter samleje med en kvalme jeg ikke havde prøvet at have før... føltes helt mærkeligt inden i...
den anden her var jeg 8 uger henne før vi fandt ud af det...
så jeg ville for roens skyld også med henblik på manden kan nå at følge med hvis det er så forbi lægen og få blodprøve.. så er I sikre.. så kan manden også tage lidt af bekymringer hvis du fortæller mistanken med det samme ;)
Anmeld
Citér