Svag positiv eller skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2018

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej alle, 

Er ny her og skal lige lære denne side at kende.. Som overskriften siger... Hvad mener I? 

Den er positiv TILLYKKE

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Den er positiv TILLYKKE

Mange tak og dejligt at høre at I alle synes den er positiv... Jeg håber virkelig testene udvikler sig over de næste par dage... 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym trådstarter

Har I andre selv oplevet lignende?

Anmeld Citér

27. marts 2018

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Mange tak og dejligt at høre at I alle synes den er positiv... Jeg håber virkelig testene udvikler sig over de næste par dage... 

Den er i hvert fald positivt nu. Men self krydser fingre for dig at stregen udvikler sig.

husk at teste hver andet dag 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Den er i hvert fald positivt nu. Men self krydser fingre for dig at stregen udvikler sig.

husk at teste hver andet dag 

Skønt at høre.. Jeg prøver at se om jeg kan holde test monstret på afstand indtil i overmorgen... 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Skønt at høre.. Jeg prøver at se om jeg kan holde test monstret på afstand indtil i overmorgen... 

Forstår godt at det er hamre svært, at holde sig fra at teste

Anmeld Citér

28. marts 2018

frkchili

Efter min mening er den der test ikke svagt positiv.. Den er klart positiv! Der er ingen tvivl om at du er gravid, så stort tillykke herfra 

Jeg testede selv svagt positiv 3+3, og testede så også i dagene efter, hvor den blev mere og mere tydelig. 

Anmeld Citér

28. marts 2018

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Forstår godt at det er hamre svært, at holde sig fra at teste

Virkelig svært... 

Anmeld Citér

28. marts 2018

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Efter min mening er den der test ikke svagt positiv.. Den er klart positiv! Der er ingen tvivl om at du er gravid, så stort tillykke herfra 

Jeg testede selv svagt positiv 3+3, og testede så også i dagene efter, hvor den blev mere og mere tydelig. 

Tak tak  Håber også på tydeligere streger i løbet af nogle dage... Venter spændt... Håber det går ligesom dig 

Hvornår blev dine streger tydelige? 

Anmeld Citér

28. marts 2018

frkchili

Anonym skriver:

Tak tak  Håber også på tydeligere streger i løbet af nogle dage... Venter spændt... Håber det går ligesom dig 

Hvornår blev dine streger tydelige? 

Kan ikke helt huske det, men tror der gik 2-3 dage fra jeg havde den første positive test til der i hvert fald ikke længere var nogen tvivl 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.