Svag positiv eller skyggestreg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.953 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Er ny her og skal lige lære denne side at kende.. Som overskriften siger... Hvad mener I? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2018

UnderCover37

Tillykke 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym trådstarter

UnderCover37 skriver:

Tillykke 

Hejsa

Så du mener den er positiv?? Er blevet helt tosset.. Sidst var jeg rimelig cool og ventede meget længe og fik super flot rød men den graviditet blev desværre ikke til noget på trods af jeg fik overstået de grufulde 12 uger... Det var en hård tid med ma gerne dårlige nyheder... Det er nogle måneder siden... Men fik bare lyst til at teste denne måned men er så meget i tvivl?? 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Hej alle, 

Er ny her og skal lige lære denne side at kende.. Som overskriften siger... Hvad mener I? 

Hvis det er inden for tid stregen er kommet vil jeg gerne sige tillykke ��

Anmeld Citér

27. marts 2018

UnderCover37

Anonym skriver:

Hejsa

Så du mener den er positiv?? Er blevet helt tosset.. Sidst var jeg rimelig cool og ventede meget længe og fik super flot rød men den graviditet blev desværre ikke til noget på trods af jeg fik overstået de grufulde 12 uger... Det var en hård tid med ma gerne dårlige nyheder... Det er nogle måneder siden... Men fik bare lyst til at teste denne måned men er så meget i tvivl?? 

Inden for tidsgrænsen for aflæsning synes jeg den er fint positiv.

Man kan ikke sammenligne hvor kraftige stregerne er på forskellige teste da det ikke er udtryk for hvor lidt eller hvor meget hcg der er. 

Hvornår skulle din menstruation være kommet?

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Hvis det er inden for tid stregen er kommet vil jeg gerne sige tillykke ��

Det er langt indenfor tid. 3 min .  Billeder er fra 3 min og 5 min... Mange tak for dit tillykke. Håber denne gang det lykkedes. 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym trådstarter

UnderCover37 skriver:

Man kan ikke sammenligne hvor kraftige stregerne er på forskellige teste da det ikke er udtryk for hvor lidt eller hvor meget hcg der er. 

Mange tak for det. Er nemlig usikker på hvad skyggestreg er og hvad positiv streg er.. Håber snart på en giga positiv.. Og 9 mdr med et raskt barn... 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym trådstarter

UnderCover37 skriver:

Min menstruation er I dag.. Den har været lidt rodet men er på 26 dage de sidste par gange... Håber den ikke kommer 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Det er ikke skyggestreg - din har farve i. Du er gravid, stort tillykke

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym trådstarter

Oddi skriver:

Det er ikke skyggestreg - din har farve i. Du er gravid, stort tillykke

Mange mange tak... Håber og krydser fingre... Og tæer... Håber den bliver mere og mere rød...  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.