Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Jeg har en fantasi om sex med min mand og endnu et mandfolk. Jeg kunne godt finde på det, men er bange for at jeg er for genert når det kommer til stykket. Min mand og jeg har altid købt meget sexlegetøj, så det kan jeg godt lide at bruge. Jeg elsker når han er dominerende. Når han tvinger mig til at gøre mig “klar” til ham. Når han binder mig og pirrer mig og gennemknepper mig, så jeg bare er helt færdig bagefter. Men jeg kan også godt lide vaniljesex. Den sidste fantasi/lyst er at prøve en swingerklub, men igen er jeg bange for at jeg er for generet. Tænk hvis jeg lige møder naboen eller lignende i swingeren Vi er meget aktive på lagenerne herhjemme. 2 store børn(8 og 10) en på 4 og er spædbarn og har været sammen 14 år.
Jeg har en fantasi om sex med min mand og endnu et mandfolk. Jeg kunne godt finde på det, men er bange for at jeg er for genert når det kommer til stykket.
Min mand og jeg har altid købt meget sexlegetøj, så det kan jeg godt lide at bruge.
Jeg elsker når han er dominerende. Når han tvinger mig til at gøre mig “klar” til ham. Når han binder mig og pirrer mig og gennemknepper mig, så jeg bare er helt færdig bagefter.
Men jeg kan også godt lide vaniljesex. Den sidste fantasi/lyst er at prøve en swingerklub, men igen er jeg bange for at jeg er for generet. Tænk hvis jeg lige møder naboen eller lignende i swingeren
Vi er meget aktive på lagenerne herhjemme. 2 store børn(8 og 10) en på 4 og er spædbarn og har været sammen 14 år.
Hvad er vaniljesex?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
csigvard skriver: Hvad er vaniljesex?
For mig er vaniljesex, stille og rolig sex, hvor der ikke bliver anvendt legetøj eller lignende, men stille og rolig hyggesex Det kalder vi det herhjemme
Anonym skriver: For mig er vaniljesex, stille og rolig sex, hvor der ikke bliver anvendt legetøj eller lignende, men stille og rolig hyggesex Det kalder vi det herhjemme
Ahh okay så er jeg med
Jeg tænder på kvinder, er lesbisk
Jeg har en fantasi om at have tilskuere på afprøve forskelligt legetøj af og så kunne jeg godt tænke mig at en partner rider mig i ansigtet (hvis det giver mening)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128