Hvad har i af fantasier/hvad tænder i på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.977 visninger
13 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2018

Anonym trådstarter

Inspireret af en anden tråd, og da jeg selv mangler ideer, hvad har i så af sexfantasier? Og hvad tænder i på? 

Anonyme svar er selvfølgelig slået til...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2018

Anonym

min mand sammen med en anden dame, ja at han tager en anden.

selvom jeg faktisk er meget jaloux anlagt 

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Inspireret af en anden tråd, og da jeg selv mangler ideer, hvad har i så af sexfantasier? Og hvad tænder i på? 

Haha jeg tænker, at det nok er min tråd, du mener .. Er det min tråd, ja så ved du, at det der med amning af kæresten åbenbart tænder mig ..

Ellers har jeg en del andre fantasier/lyster.. Jeg elsker fx når min kæreste "tvinger" mig lidt.. Altså binder mig fast til sengen, eller binder mine hænder på ryggen, og "tvinger" mig til at give ham BJ, og bagefter gør han, hvad han vil med mig (til en vis grænse selvfølgelig hehe)..

Analsex er også virkelig dejligt, har jeg fundet ud af.. Dog brug godt med glidecreme..

Så er der sex i det fri/områder hvor man KAN blive opdaget (læs: jeg tænder ikke på decideret tilskuere).. Vi har ikke helt prøvet det endnu andet end hjemme hos nogle venner, men det er en fantasi/lyst, jeg altid har haft..

Min kæreste har en fantasi om, at jeg giver ham BJ, mens han sidder og spiller online-spil med sine venner.. Desværre heller ikke noget, vi har prøvet endnu, da jeg aldrig har lyst, når han har "forberedt" sig på det ..

Anmeld Citér

26. marts 2018

csigvard

Anonym skriver:

min mand sammen med en anden dame, ja at han tager en anden.

selvom jeg faktisk er meget jaloux anlagt 

Hvor er det fedt, at du egentlig har den fantasi, selvom du er jaloux.. Bare tanken om, at min kæreste skulle være sammen med en anden, gør mig sur ..
Men er lidt nysgerrig.. Er det en fantasi, du kan finde på at prøve? Altså ikke fordi jeg er interesseret i noget

Anmeld Citér

26. marts 2018

Anonym

Her må manden godt være en smule dominerende. Har vi ikke børn hjemme kan jeg godt lide at blive bundet og han må gerne bruge legetøj på mig også.

Analsex er noget vi begge nyder. (Som en anden sagde, så masser af glidecreme - og en god forberedelse)

Har en fantasi om at blive taget af to fyre samtidig, og ideen tænder også kæresten. Men hver gang han er klar til at finde en ekstra til legen, så tør jeg ikke alligevel 

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym

csigvard skriver:

Hvor er det fedt, at du egentlig har den fantasi, selvom du er jaloux.. Bare tanken om, at min kæreste skulle være sammen med en anden, gør mig sur ..
Men er lidt nysgerrig.. Er det en fantasi, du kan finde på at prøve? Altså ikke fordi jeg er interesseret i noget

Det kan jeg sagtens er det ubehageligt efter den omgang, så VED jeg det.. Altså, hvis jeg nu bliver alt for jaloux, så skal det undgås. Men man kan da krydse af ved, at man har prøvet det 

Anmeld Citér

27. marts 2018

csigvard

Anonym skriver:

Det kan jeg sagtens er det ubehageligt efter den omgang, så VED jeg det.. Altså, hvis jeg nu bliver alt for jaloux, så skal det undgås. Men man kan da krydse af ved, at man har prøvet det 

Ja det har du selvfølgelig ret i.. Jeg synes, at det er sejt, at du kan finde på det, når du har det sådan

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym

Uha, jeg har nogle stykker:

Jeg vil gerne prøve en trekant. Helst med to mænd, men er ikke helt afvisende overfor en ekstra kvinde

Dominans. Jeg vil gerne holdes nede, kvæles, få nogle tæv, blie spyttet på og talt grit til.

Sex i det fri/tæt ved andre (feks i lokalet ved siden af)

Jeg bliver altid uhyggeligt liderllig når vi er ude og der ikke er mulighed for det , feks i et tog. Og ellers bare at blive forkælet med massage og oralsex :-)

Anmeld Citér

27. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

At blive bidt i nakken, pustet derefter og så bidt igen osv.

At blive finger bollet imens jeg gnider min klit, og han skubber hele hånden ind forsigtigt.

Min mands nydelse, at mærke hans stenhårde pik i min hånd og mund. At se ham vild og lysten og falde fra hinanden når han kommer.

At blive bollet så hård at mærke ham i bund og at der lige kommer den der lille pine.

At kunne ligge og onanere foran ham, tyk og fed som jeg er og se han er fløjtende ligeglad og ser mig ikke mine kg. At se ham blive så vild at han bare MÅ være med.

At sexte vildt og frækt med ham og vide i aften er han SÅ klar.

Når jeg har sextet ham til vandvid og han sender et billede af sin stive lækre pik.

At vide at han er min og KUN min og jeg HANS.

Og lidt vildt vi har været sammen i 20 år nu. Han styrer stadig min krop og ejer hele min lyst og jeg hans.

Anmeld Citér

28. marts 2018

Anonym

Jeg har en fantasi om sex med min mand og endnu et mandfolk. Jeg kunne godt finde på det, men er bange for at jeg er for genert når det kommer til stykket. 

Min mand og jeg har altid købt meget sexlegetøj, så det kan jeg godt lide at bruge. 

Jeg elsker når han er dominerende. Når han tvinger mig til at gøre mig “klar” til ham. Når han binder mig og pirrer mig og gennemknepper mig, så jeg bare er helt færdig bagefter. 

Men jeg kan også godt lide vaniljesex. Den sidste fantasi/lyst er at prøve en swingerklub, men igen er jeg bange for at jeg er for generet. Tænk hvis jeg lige møder naboen eller lignende i swingeren

Vi er meget aktive på lagenerne herhjemme. 2 store børn(8 og 10) en på 4 og er spædbarn og har været sammen 14 år. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.