Anonym skriver:
Inspireret af en anden tråd, og da jeg selv mangler ideer, hvad har i så af sexfantasier? Og hvad tænder i på?
Anonyme svar er selvfølgelig slået til...

Haha jeg tænker, at det nok er min tråd, du mener
.. Er det min tråd, ja så ved du, at det der med amning af kæresten åbenbart tænder mig
..
Ellers har jeg en del andre fantasier/lyster.. Jeg elsker fx når min kæreste "tvinger" mig lidt.. Altså binder mig fast til sengen, eller binder mine hænder på ryggen, og "tvinger" mig til at give ham BJ, og bagefter gør han, hvad han vil med mig (til en vis grænse selvfølgelig hehe)..
Analsex er også virkelig dejligt, har jeg fundet ud af.. Dog brug godt med glidecreme..
Så er der sex i det fri/områder hvor man KAN blive opdaget (læs: jeg tænder ikke på decideret tilskuere).. Vi har ikke helt prøvet det endnu andet end hjemme hos nogle venner, men det er en fantasi/lyst, jeg altid har haft..
Min kæreste har en fantasi om, at jeg giver ham BJ, mens han sidder og spiller online-spil med sine venner.. Desværre heller ikke noget, vi har prøvet endnu, da jeg aldrig har lyst, når han har "forberedt" sig på det
..
Anmeld
Citér