Kæresten var på omegle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2018

Anonym

Jeg havde nok ikke accepteret det, men vendt om og set fra din mands synspunkt, så er det vel det samme som du skriver herinde med fremmede?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde nok ikke accepteret det, men vendt om og set fra din mands synspunkt, så er det vel det samme som du skriver herinde med fremmede?

DET kan ikke sammenlignes. For det første ved han jeg har en bruger herinde.  Jeg er førstegangs gravid, så han ved der er mange ting, man selvfølgelig er interesseret i at vide, og kan lide at læse om andres erfaringer.

For det andet, så chatter han med andre som han kan se over kamera. Og snakker med folk sådan. Jeg er på ingen måde i kontakt med andre herinde, hvor jeg kan blive kigget på eller kigge på andre. 

Det er to vidt forskellige medier. Herinde er der retningslinjer for hvad, man deler!

Men ja, jeg får decideret kvalme ved tanken om omegle..

Anmeld Citér

19. marts 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

DET kan ikke sammenlignes. For det første ved han jeg har en bruger herinde.  Jeg er førstegangs gravid, så han ved der er mange ting, man selvfølgelig er interesseret i at vide, og kan lide at læse om andres erfaringer.

For det andet, så chatter han med andre som han kan se over kamera. Og snakker med folk sådan. Jeg er på ingen måde i kontakt med andre herinde, hvor jeg kan blive kigget på eller kigge på andre. 

Det er to vidt forskellige medier. Herinde er der retningslinjer for hvad, man deler!

Men ja, jeg får decideret kvalme ved tanken om omegle..

Men sidder han og snakker med dem om uskyldige ting eller er det seksuelle ting??

Anmeld Citér

19. marts 2018

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Men sidder han og snakker med dem om uskyldige ting eller er det seksuelle ting??

det aner jeg jo ikke.

Men ved du hvad? mens vi har været sammen har han brugt en skype gruppe på facebook. Her har han skrevet sit brugernavn til adskillige piger, og kommenteret deres opslag, når de leder efter en at skype sammen med.

det er så 2 år siden, men vi var da sammen dengang? fuck jeg er vred er snart højgravid.

Ved ikke hvad jeg skal gøre, det sidste jeg har lyst til er at være alene mor. Men kan være jeg bliver nødt til det. Den opførsel er så klam

Anmeld Citér

20. marts 2018

Anonym

Pointen er, at du ikke aner hvad han laver på det forum - hans debat på det forum kan være lige så uskyldigt som at du skriver herinde.

På den anden side lyder det som om, at du har noget mistillid til ham fra tidligere... den må du få bugt med eller afklaret, hvis I skal have et godt tillidsfuldt forhold.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.