Anonym skriver:
Kunne han ikke bruge sin tid på dig, hvis han kedede sig istedet for på en chat?? Jeg har desværre kun dårlige erfaringer med mænd der udveksler sex fotos med andre kvinder og x kærester. Det skete for mig da jeg var højgravid og jeg kunne faktisk ikke tilgive. Det skal siges det var mange kvinder. Selvom min kæreste stoppede endte det med vi gik fra hinanden. Der sker generelt noget med mænd når de skal være fædre.. Nogle går lettere i panik og søger noget udenom... Har nu fundet en ny partner... Vi har købt hus, og 1 måneds tid efter finder jeg ud af han har forsøgt at arrangere en sex date... Vi fik en snak om det, han fortalte han gik i panik over pludselig at skulle være bonusfar og eje et hus med mig. 7-9-13 der har ikke været noget efter det er 3 år siden.. Men tanken nager mig stadigvæk . Desværre er nettet så fristende efterhånden at det er svært at bevare parforhold for mange... Synes du skal sige til ham du ikke vil have det, han har allerede brudt din tillid en gang med billeddudveksling .. Puha du får mig til at tænke tilbage.. Det var en hård tid..
Præcis, og det sårer mig dybt. Han er i forvejen meget travl
Har slet ikke været hjemme den forgående uge, derfor sårer det mig rigtig meget. Vi er på su og elevløn, så pengene er ikke de store til at lave mange spændende ting.
Vi har ikke rigtig så meget tilfælles. Der gik jo tusinder af tanker og følelser igennem mig, på så kort tid. Var jeg ikke god nok? for kedelig? Hvad kan man gøre..
Gud, jeg havde slet ikke haft det med i tanken, at han måske trækker sig, fordi han kan føle det store pres, at vi skal være forældre? Vi har holdt sammen snart 3 år..
Han siger jeg ikke skal bekymre mig, men jeg synes det SLET ikke er i orden på nogen måde. At opsøge fremmede mennesker fordi man keder sig..
Ovenikøbet skal vi snart giftes.
Føler bare at jeg er den sure mokke, han fik mig til at føle mig som en. Da han sad og faktisk bare havde svært ved at kigge mig i øjnene men kiggede på sin skærm mens vi snakkede om det her.
Vil på ingen måde være den stride kælling, men jeg har det dårligt med at han skal gøre det her- Tænk når vores søn er her, og han så sidder og bruger tid på at chatte med fremmede?
Kan godt forstå du tænker tilbage. Jeg har selv været tæt på at skide på det her forhold og så gå mens det med x'en skete.
Det var vanvittigt hårdt dengang. Jeg er kommet videre, men jeg glemmer det aldrig.