Har lidt ondt af mig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

malou

Anonym skriver:

Han er normalt god til "at være kærester", er sikker på det er fordi han er træt pga arbejde og havearbejde, synes bare godt han kunne droppe de 2-3 timers computer tid, og være sammen med mig i stedet... 

Jeg kan sagtens forstå dig.. men jeg vil sige at han bruger nok computeren til hans måde at koble af på. Sådan fungere det også her i huset.. men vi sidder bare i hver vores sofa med vores bærbar... og snakker sammen samtidig Jeg ville dog ikke acceptere at skulle sidde alene hvis vi havde en slags kontor/computer-rum så ville jeg nok også råbe op. Jeg forstår det er trist at gå og lave ingenting i sin ferie. Men kan du ikke gøre noget der gør DIG GLAD.. bestil noget massage, en ansigtsbehandling.. bliv klippet, ta lidt sol osv.. - evt ta en shoppetur. Mange gange er det også dejligt at have MIG tid. Du siger han ellers er en god kæreste og ikke bare er som du ellers beskriver i dit indlæg..- så ville jeg nu bare se om båden ikke vender når jeres fine have er færdig!!

knus fra malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2009

Anonym trådstarter

Vil helt vil gerne hjælpe ham i haven, men det der skal laves lige nu er bare for hårdt til at jeg kan hjælpe ham...

He he hvis jeg gemte computeren for ham, tror jeg ikke jeg vil få noget kæreste tid i MEGET lang tid

Tror det eneste jeg kan gøre, er at bruge tiden på mig selv denne uge, tror desværre ikke "han får tid" til mig før haven er færdig....

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Jeg synes du skal tage en lille snak med ham, og sige at du er der også, du vil gerne at I kan bruge tid sammen...

Anmeld

14. oktober 2009

Anonym trådstarter

Ja der er jo ikke andet for end at tage en snak med ham, er bare ret sikker på han bliver sur, og får den vendt til , at jeg er den stride kælling....

Anmeld

16. oktober 2009

Anonym trådstarter

Fredag aften og han har ligget og snorket på sofaen siden halv ti

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.