Hej tøser...ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, men har bare brug for komme af med lidt ynk...er lige anonym, da jeg ikke ved, hvem der kunne finde på at læse dette....
Har efterårsferie, hvilket jo er skønt, men har bare ikke rigtig nogen at hygge mig med...manden arbejder, han er godt nok hjemme 14,30, men det første han gør når han kommer hjem, er at sætte sig ovenpå ved computeren en time, hvorefter han går ud for at lave have, hvilket jo er fint, så kan den jo blive fædig - men synes nu også det ville være dejligt, hvis han brugte en halv time med mig...når han kommer ind fra haven, går han i bad, derefter går han igen op til computeren indtil jeg kalder vi skal spise...vi plejer altid og spise god mad når en af os har ferie, så når han går i bad begynder jeg at lave lækker mad og krædser rigtig om det. Når jeg ber ham komme ned, kommer han ned mens jeg er ved at dække op i spisestuen, hvortil hans kommentar er, om vi ikke kan spise ved fjernsynet, for han er træt...når han har spist den sidste mundfuld, ligger han sig ned på sofaen, og inden der går en time ligger han og sover, og inden klokken er halv ti er han vågnet og gået i seng....
Jeg ved godt han er træt fordi han har travlt med arbejde og have(da vi skal have sået græs denne uge), men synes bare godt han kunne bruge en enkelt dag på at hygge sig med mig, nu jeg har ferie...hvis jeg spørg om vi skal droppe havearbejde en dag og have en hyggedag, siger han bare at han i morgen skal se landskamp med en kammerart, så det er der ikke tid til, hvis haven skal være færdig i denne uge...så spørg han om jeg ikke kan være sammen med mine veninder, men sagen er jeg har været flyttet væk fra byen i 4 år for at studere, så der er ikke mange tilbage, og dem der er har travlt med arbejde og børn.....men bliver simpelthen sindsyg af bare gå herhjemme og ikke have nogle og snakke med...har brugt hele dagen i dag på at male døre og lave lækkert mad, uden at få et tak...
Undskyld det lang indlæg....
Anmeld