Har lidt ondt af mig selv...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

809 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

Anonym trådstarter

Hej tøser...ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg, men har bare brug for komme af med lidt ynk...er lige anonym, da jeg ikke ved, hvem der kunne finde på at læse dette....

Har efterårsferie, hvilket jo er skønt, men har bare ikke rigtig nogen at hygge mig med...manden arbejder, han er godt nok hjemme 14,30, men det første han gør når han kommer hjem, er at sætte sig ovenpå ved computeren en time, hvorefter han går ud for at lave have, hvilket jo er fint, så kan den jo blive fædig - men synes nu også det ville være dejligt, hvis han brugte en halv time med mig...når han kommer ind fra haven, går han i bad, derefter går han igen op til computeren indtil jeg kalder vi skal spise...vi plejer altid og spise god mad når en af os har ferie, så når han går i bad begynder jeg at lave lækker mad og krædser rigtig om det. Når jeg ber ham komme ned, kommer han ned mens jeg er ved at dække op i spisestuen, hvortil hans kommentar er, om vi ikke kan spise ved fjernsynet, for han er træt...når han har spist den sidste mundfuld, ligger han sig ned på sofaen, og inden der går en time ligger han og sover, og inden klokken er halv ti er han vågnet og gået i seng....

Jeg ved godt han er træt fordi han har travlt med arbejde og have(da vi skal have sået græs denne uge), men synes bare godt han kunne bruge en enkelt dag på at hygge sig med mig, nu jeg har ferie...hvis jeg spørg om vi skal droppe havearbejde en dag og have en hyggedag, siger han bare at han i morgen skal se landskamp med en kammerart, så det er der ikke tid til, hvis haven skal være færdig i denne uge...så spørg han om jeg ikke kan være sammen med mine veninder, men sagen er jeg har været flyttet væk fra byen i 4 år for at studere, så der er ikke mange tilbage, og dem der er har travlt med arbejde og børn.....men bliver simpelthen sindsyg af bare gå herhjemme og ikke have nogle og snakke med...har brugt hele dagen i dag på at male døre og lave lækkert mad, uden at få et tak...

Undskyld det lang indlæg....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Anonym trådstarter

Lyder jeg lidt som en forkælet møjunge???

Anmeld

13. oktober 2009

CarinaSB

Jeg kan godt forstå du syntes at det er træls .. Det ville jeg også syntes .. Jeg havde en eks der havde det på samme måde .. Det var dog bare med fjernsynet i stedetfor computeren .. Og til sidst opgav jeg hygge dage .. så dem havde vi ikk mange af de 5½ år vi var sammen .. Men du må skære igennem og sige at nu må han tage sig lidt sammen og være kærester og hygge lidy i sofaen. Ellers kan det jo bare gå hen og blive venne stadiet i en længre periode ..

Anmeld

13. oktober 2009

Anonym trådstarter

CarinaSD skriver:

Jeg kan godt forstå du syntes at det er træls .. Det ville jeg også syntes .. Jeg havde en eks der havde det på samme måde .. Det var dog bare med fjernsynet i stedetfor computeren .. Og til sidst opgav jeg hygge dage .. så dem havde vi ikk mange af de 5½ år vi var sammen .. Men du må skære igennem og sige at nu må han tage sig lidt sammen og være kærester og hygge lidy i sofaen. Ellers kan det jo bare gå hen og blive venne stadiet i en længre periode ..

Han er normalt god til "at være kærester", er sikker på det er fordi han er træt pga arbejde og havearbejde, synes bare godt han kunne droppe de 2-3 timers computer tid, og være sammen med mig i stedet... 

Anmeld

13. oktober 2009

CarinaSB

Jamen så må han jo som du siger lige tage en dag hvor i hygger i stedetfor at han ordner have .. Eller i det mindste bare et par timer .. Og jo han er da helt sikkert træt når han kommer hjem fra arbejde .. Men alleigevel må han da lige sige til sig selv at du os har brug for at have lidt hygge. i sær når du har ferie .. For man savner jo sin kæreste når han er på job ..

Anmeld

13. oktober 2009

Anonym trådstarter

CarinaSD skriver:

Jamen så må han jo som du siger lige tage en dag hvor i hygger i stedetfor at han ordner have .. Eller i det mindste bare et par timer .. Og jo han er da helt sikkert træt når han kommer hjem fra arbejde .. Men alleigevel må han da lige sige til sig selv at du os har brug for at have lidt hygge. i sær når du har ferie .. For man savner jo sin kæreste når han er på job ..

Det gør man ja...

Anmeld

13. oktober 2009

CarinaSB

Så prøv at tage en stille snak med ham .. Jeg er helt sikker på at han nok vil forstå det ..

Anmeld

13. oktober 2009

Anonym trådstarter

CarinaSD skriver:

Så prøv at tage en stille snak med ham .. Jeg er helt sikker på at han nok vil forstå det ..

Ja det håber jeg

Anmeld

14. oktober 2009

charlottekri

jeg tror nu at jeg havde været fræk og simpelthen gemt computeren for ham og sagt til ham at nu måtte han altså lige bruge lidt tid på dig også, for ellers kunne du jo ligesågodt lade være med at holde ferie, eller tage hjemmefra i ferien...

man kan kalde det et vink med en vognstang

Anmeld

14. oktober 2009

RumlesMor

Kunne du evt. hjælpe ham i haven en af dagene, så han måske blev lidt tidligere færdig den dag - og I så kunne have lidt tid sammen før maden - eller måske lave maden sammen. Nogen gange må man hygge, mens man deler arbejdet...

Håber du får lokket lidt social samvær ud af ham - kender godt det med at savne kæresten, selvom han sidder lige ved siden af. Men hvis deres opmærksomhed er rettet mod andre ting, kan man godt føle sig overset.

Knus herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.