3 årig tisser ikke i 1 døgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2018

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Prøv at sæt hende ud under bruseren og tænd vandet.

Du skal ihvertfald kontakte lægevagten. Måske er det blærebetændelse?

Hun tisset nu. Vil du stadig mene at jeg skal ringe?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2018

Anonym trådstarter

1518 skriver:

Herhjemme hjælper sugerør, sjove glas eller kopper og pynt (paraplyer osv.) altid, når vi gerne vil have den lille dame til at drikke mere.

Vi bruger tit sjove glas og sugerør ikke så tit men de gange hun fik sugerør var der lidt periode hvor hun drak mere. Men til sidst bliv det sådan at hun bare legede med sugerøret i stedet for at drikke. Men vi kan prøve igen. 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Lidt mere spændende end vand  så med en sjov farve eller smag... Saftevand er godt.. sodavandsis. Samme regler som ved sygdom (det vil sige, ingen). Prøv med sugerør eller gør det til en leg, såsom hvem kan drikke sit hurtigst.. 

Ja må jeg prøve de her ting frem over. Tak. 

Hun tisset endelig nu. 

Vil du stadig mene at jeg skal ringe?

Anmeld Citér

18. marts 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg forsøger. 

Hun spist korn fleks med mælk. Dog spist hun ikke det hele. Og hele morgen prøvet jeg at ha et glas vand ved hende og spørger hende om hun vil ha lidt at drikke, mens jeg Tar glasset hen til hendes mund. Men hun gad ikke. Men nu her drak hun lille bitte smule vand. Jeg forsørger, men kan jo ikke bare tvinge det i hende.

Har du prøvet at give hende en drikkedunk med noget motiv hun vil kunne lide. Mine drikker noget mere vand end de plejet hvis jeg har deres drikkedunke stående på sofabordet. Så tager de lige en tår eller to hver gang de går forbi☺️

Anmeld Citér

18. marts 2018

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Anonym skriver:

Hun tisset nu. Vil du stadig mene at jeg skal ringe?

Godt at der er gang i det. Jeg ved ikke om jeg vil ringe til vagtlægen, nu hun har tisset, men jeg ville helt sikkert kontakte egen læge for at høre, om det er ok at hun drikker så lidt, at hun kan holde sig så mange timer. Jeg tænker at så mange af kroppens funktioner er afhængig af et ok væskeindtag, og det lyder ikke helt til, at hun generelt får nok ind. 

Anmeld Citér

18. marts 2018

iMama

Jeg ville i hvert fald stadig ringe til vagtlægen, bare for at høre hvad jeg skal være obs på. Og så igen ringe til egen læge imorgen. 

Da min søn ikke havde tisset i et halvt døgn, blev vist akut indlagt. Det endte med at han blev dehydreret og fik en sonde igennem næsen. Men han var også syg med feber.

Hellere ring en gang for meget end for lidt.

Anmeld Citér

18. marts 2018

Babilooo

Sodavandsis og suppe er er hit her mår der ikke bliver drukket så meget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.