3 årig tisser ikke i 1 døgn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.624 visninger
16 svar
3 synes godt om
18. marts 2018

Anonym trådstarter

er mega bekymret. 

Min pige på 3 et halvt år har ikke tisset siden igår ca kl 9 om morgenen. Og hun kan stadig ikke tisse her til morgen. 

Vores datter er ikke den der drikker meget og ergo tisser hun ikke meget. Men jeg er mega bekymret. Det første gang nogensinde at hun ikke tisser i et helt døgn. 

Kan godt være at hun ikke drikker meget på en dag. Men da ikke at hun ikke tisser i et helt døgn? Når jeg spørger hvorfor hun ikke tisser når der gået langtid. Så svare hun at hun kan ikke tisse.  

Erfaringer søges med kys hånd. 

Er det noget i oplever med jeres børn nogle gange eller skal jeg være bekymret og kontakte vagtlægen? 

Hun er hverken syg eller noget. Men hun har ikke tisset i et døgn. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2018

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Anonym skriver:

er mega bekymret. 

Min pige på 3 et halvt år har ikke tisset siden igår ca kl 9 om morgenen. Og hun kan stadig ikke tisse her til morgen. 

Vores datter er ikke den der drikker meget og ergo tisser hun ikke meget. Men jeg er mega bekymret. Det første gang nogensinde at hun ikke tisser i et helt døgn. 

Kan godt være at hun ikke drikker meget på en dag. Men da ikke at hun ikke tisser i et helt døgn? Når jeg spørger hvorfor hun ikke tisser når der gået langtid. Så svare hun at hun kan ikke tisse.  

Erfaringer søges med kys hånd. 

Er det noget i oplever med jeres børn nogle gange eller skal jeg være bekymret og kontakte vagtlægen? 

Hun er hverken syg eller noget. Men hun har ikke tisset i et døgn. 

Jeg ville bestemt kontakte lægen. Jeg har ingen bud på årsag, men tænker ikke at det er normalt, at man ikke tisser i et helt døgn... 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Matsør skriver:

Jeg ville bestemt kontakte lægen. Jeg har ingen bud på årsag, men tænker ikke at det er normalt, at man ikke tisser i et helt døgn... 

Tænkte det nok. For selvom hun ikke typen der drikker ret meget vand/væske på en dag. Så slod mine alarmklokker hos mig at det ikke er Nomalt at hun ikke tisser i et døgn. 

Ved ikke hvornår man kan kontakte vagtlægen, men finder ud af det og ringer til vagtlægen hvis ikke hun tisser enden kl 12 idag til middag. 

Tak for svar

Anmeld Citér

18. marts 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville også ringe, men prøv at få væske i hende over de næste par timer. Juice, saftevand, is...

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Jeg ville også ringe, men prøv at få væske i hende over de næste par timer. Juice, saftevand, is...

Jeg forsøger. 

Hun spist korn fleks med mælk. Dog spist hun ikke det hele. Og hele morgen prøvet jeg at ha et glas vand ved hende og spørger hende om hun vil ha lidt at drikke, mens jeg Tar glasset hen til hendes mund. Men hun gad ikke. Men nu her drak hun lille bitte smule vand. Jeg forsørger, men kan jo ikke bare tvinge det i hende.

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonymor

Jeg kan ikke forstå, at du ikke ringer med det samme. Det værste der kan ske er, at de beder dig om at se det an. Få da ringet! 

Anmeld Citér

18. marts 2018

1518

Herhjemme hjælper sugerør, sjove glas eller kopper og pynt (paraplyer osv.) altid, når vi gerne vil have den lille dame til at drikke mere.

Anmeld Citér

18. marts 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Prøv at sæt hende ud under bruseren og tænd vandet.

Du skal ihvertfald kontakte lægevagten. Måske er det blærebetændelse?

Anmeld Citér

18. marts 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria
Anonym skriver:

Jeg forsøger. 

Hun spist korn fleks med mælk. Dog spist hun ikke det hele. Og hele morgen prøvet jeg at ha et glas vand ved hende og spørger hende om hun vil ha lidt at drikke, mens jeg Tar glasset hen til hendes mund. Men hun gad ikke. Men nu her drak hun lille bitte smule vand. Jeg forsørger, men kan jo ikke bare tvinge det i hende.

Lidt mere spændende end vand  så med en sjov farve eller smag... Saftevand er godt.. sodavandsis. Samme regler som ved sygdom (det vil sige, ingen). Prøv med sugerør eller gør det til en leg, såsom hvem kan drikke sit hurtigst.. 

Anmeld Citér

18. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Jeg kan ikke forstå, at du ikke ringer med det samme. Det værste der kan ske er, at de beder dig om at se det an. Få da ringet! 

Tænkte at der ikke helt gået et døgn da jeg skrev tråden. Jeg var bekymret. 

Men puha endelig tisset hun nu. 

Men mener du stadig jeg skal ringe, efterhånden har tisset?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.