Jeg prutter åbenbart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2018

Mom of Two

Jeg tænker også at der ligger noget andet bag, og prutterne er en god undskyldning for at sove på sofaen? Og ellers så er han da dybt barnlig.

Min mand havde ikke fået lov at sove på sofaen på så lam en undskyldning. Han havde fået meget bestemt besked på at fortælle lige nu og her, hvad det virkelige problem var.

Her sover vi kun på sofaen når manden er forkølet, fordi han så snorker så højt at jeg holdes vågen hele natten. Som regel går jeg så ind på sofaen i løbet af natten og natten efter tilbyder han selv at blive på sofaen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2018

Miti's mama

Hvis det er fordi at det lugter så fælt at han vågner af det kunne jeg forstå det. Så kan det være at du spiser for meget protein (lugter som rådne æg). Ellers vil jeg sige han er barnlig og der ligger noget andet bag.

Anmeld Citér

18. marts 2018

Stivdie

Men, HVORFOR sover han på sofaen? Larmer de så meget, at han vågner? Lugter de så meget, at han vågner? Eller er det fordi han ikke kan klare tanken om at indånde dem?

Hvis det er en af de to første, så kan du imødekomme ham ved at se på om du har ændret noget i kosten for nylig, og hvis ikke, så tag en snak med din læge. Det kan være et udtryk for en fødevareoverfølsomhed.

Hvis det kun er lyden, så kan det måske klares med ørepropper til manden.

Hvis det er den sidste, så skal han nok have en snak med sin læge, for så er det jo noget psykisk...

Men hvad med dagtimerne? Prutter du mere end du plejer, og har de ændret karakter? Hvis de ikke har om dagen, så har de heller ikke om natten 

Anmeld Citér

21. marts 2018

Kurt_H

Jeg tænker at en loft ventilator som kører modsat kunne "suge" prutterne væk, så de ikke hænger i næsehøjde kunne afhjælpe problemet. Et vindue på klem (lås) kunne være et godt supplement, så luften hurtigere bliver "frisk" igen.

Anmeld Citér

23. maj 2018

Janet1989

Mærkeligt ! 

Min kæreste prutter selv i søvne (især nogle ordentlig nogen, hvis han har fået løg) jeg prutter også i søvne - og hvad så? Det er meget normalt :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.