Jeg prutter åbenbart.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.737 visninger
14 svar
38 synes godt om
16. marts 2018

Anonym trådstarter

Min mand har sovet på sofa'en i 3 uger nu fordi han mener jeg prutter i søvne.

Har egentlig reageret ved at sige det må du selv om men er virkelig flov over dette og er ikke herrer over min krop når jeg sover.

Synes virkelig det er barnligt. Hvad synes i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2018

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Har egentlig reageret ved at sige det må du selv om men er virkelig flov over dette og er ikke herrer over min krop når jeg sover.

Ved ikke om det er en joke det her.  Men er det rigtig er din mand da for underlig alle mennesker prutter gennemsnit 14 prutter i døgnet og det vil da undre mig hvis han heller ikke prutter om natten 

Anmeld Citér

16. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Self alle prutter da! Og helt ærlig så lad ham da sove på sofaen, hvis han er så sart. Vh Stine 

Anmeld Citér

16. marts 2018

Anonym trådstarter

Molly90 skriver:

Ved ikke om det er en joke det her.  Men er det rigtig er din mand da for underlig alle mennesker prutter gennemsnit 14 prutter i døgnet og det vil da undre mig hvis han heller ikke prutter om natten 

Jeg ville ønske det var en joke... 

Anmeld Citér

16. marts 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Self alle prutter da! Og helt ærlig så lad ham da sove på sofaen, hvis han er så sart. Vh Stine 

Jeg har ladet ham sove på sofaen i 3 uger nu... det er bare ikke holdbart. 

Anmeld Citér

17. marts 2018

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Anonym skriver:

Et det et nyt problem? Har I snakket yderligere om det? Underligt hvis det er kommet ud af det blå. Men altså, der er da bestemte ting jeg kan spise, der får mig til at ønske jeg kunne flygte til sofaen senere, væk fra mig selv. Har I ændret noget ved kosten eller noget?

Anmeld Citér

17. marts 2018

Soonmom

Øh og hvad så hvis du prutter? - kan ikke se grunden til at han sover på sofaen?

- han prutter vel også? - min kæreste er ligefrem stolt hvis han slår en ordentlig en

Anmeld Citér

17. marts 2018

Babilooo

Alle prutter - men du bør kigge på hvad du spiser. Der er noget mad der kan skabe virkelig fæle prutter. Det må være slemt siden han vælger sofaen

Anmeld Citér

17. marts 2018

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Her prutter vi på alle tider af døgnet og foran hinanden og selv vores gæster føler sig meget hjemme her, så de prutter de også, når de er her...

Ville jo nok overveje om, det er fordi du prutter eller fordi han ikke er til forholdet mere.. synes sgu det er noget drastisk, at lægge sig på sofaen i 3 uger, fordi du prutter, så tænker der må ligge noget andet bag....

Her var opførslen ihvertfald ikke gået...

Anmeld Citér

17. marts 2018

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Synes også det lyder som en dårlig undskyldning for at sove på sofaen... eller så er han MEGA sart. 

ALLE prutter. Ved ikke om nogle mænd tror, at kvinders prutter lugter af blomster? Og han sover vel også om natten, så lægger han vel ikke mærke til det? 

Her prutter jeg også, selvom min mand nogle gange synes, at det er ulækkert. Jeg er et menneske. Mennesker prutter altså, så det har han lært at leve med. Selvom han brokker sig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.