Min kæreste har kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.266 visninger
11 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. marts 2018

Anonym trådstarter

Vi har igår fået at vide at min kæreste har kræft... Hodgkins lymfoma... Vi har en lille baby på 3 måneder og en stor dreng på 6 år... Jeg tror jeg er lidt i chok, for jeg er gået i selvsving med rengøring, og kan slet ikke rumme at snakke om det, eller tænke på det. 

Fuck altså! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2018

God-mor

Anonym skriver:

Vi har igår fået at vide at min kæreste har kræft... Hodgkins lymfoma... Vi har en lille baby på 3 måneder og en stor dreng på 6 år... Jeg tror jeg er lidt i chok, for jeg er gået i selvsving med rengøring, og kan slet ikke rumme at snakke om det, eller tænke på det. 

Fuck altså! 

Kan godt forstå det er et kæmpe chok  Det gør mig ondt at høre. Håber der kan gøres noget for ham så han kommer igennem det 

Anmeld Citér

13. marts 2018

esioul

Anonym skriver:

Fuck altså! 

En i min familie var lige blevet nybagt far da Har fik det. Han er nu helbredt. Kram og tanker herfra. 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Camillos

Anonym skriver:

Fuck altså! 

Ville ikke gå forbi uden at give dig et kram.. Håber for jer at alt ordner sig og din kæreste kommer igennem det ... Puha det er også en hård besked 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Mom

14. marts 2018

Anonym

Tag kontakt til Kræftens Bekæmpelse. De har psykologer tilknyttet til at tale med pårørende. Få talt om det alt det du kan, så du ikke går og bærer på "sorgen". For det er en sorg man bærer på, fordi man jo egentlig er bange for at ens nærmeste dør. Jeg er sikker på, de kan hjælpe dig. 

Anmeld Citér

14. marts 2018

sommerc

Profilbillede for sommerc

Ville ikke gå uden at give et kram 

Ønsker jer det bedste og at I sammen kommer igennem det. 

Knus til dig 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Taco78

Profilbillede for Taco78

Vil også sende dig et kæmpe kram Håber alt det bedste for din kæreste og jeres familie

/ Taco78 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Anonym

Jeg kan også anbefale at gå i samtale-grupper med pårørende til kræft.. også jeres ældste, da børn forstår meget mere end man tror og de går med samme frygt indeni for at miste. 

Og så få snakket om det, igen og igen. Og så sørg for også at få snakket med hinanden om, "hvad nu hvis" - altså de svære ting, selvom det er mega svært  

Og jeg er sikker på, at din mand nok skal fighte den kræft.

Kæmpe kram til dig <3

Anmeld Citér

14. marts 2018

Lisbeth1985

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.