For stort symfyse fundus mål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er 2 gangs gravid .. Ja synes så den er lidt større end normalen, det er så dumt med de kameraer... 

Altså det min i uge 22+4. Jeg synes virkelig du har en helt normal og rigtig flot mave ❤️����

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2018

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Min mave var også større end en tvillinge mave i min første graviditet, da jeg var ca lige så langt henne som dig. Næste gang jeg blev målt var den dog ikke vokset og var således helt normal. Jeg fik at vide at maven voksede lidt i ryk. 

Min datter vejede for øvrigt 3600 g og var altså normal størrelse 

Anmeld Citér

14. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Altså det min i uge 22+4. Jeg synes virkelig du har en helt normal og rigtig flot mave ❤️����

Tak for svar... Ja din mave er også rigtig fin ��

Anmeld Citér

14. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak for svar... Ja din mave er også rigtig fin ��

Anmeld Citér

14. marts 2018

Mamalou

Hejsa

Under min første graviditet sprang symfyse målet kurven. Jeg blev sendt videre til sygehuset hvor jeg blev fulgt de sidste uger frem til lige før termin. De kunne ikke finde en forklaring, men ville alligevel følge mig. Min søn var sund og rask og der blev aldrig fundet en årsag trods en del scanninger. Jeg er kun 1,61 cm høj og min søn vejede 4190 gram ved fødslen - faktisk et halv kg større end de skønnede ved scanning. Så jeg tænker det giver god mening at symfysen blev målt lidt langt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.