Succesfuldt parhold - hvad skal der til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
11 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2018

Anonym trådstarter

Hej

synes ofte herinde at der er opslag der holder om - Skal vi gå fra hinanden ? Utroskab osv

lad os vende det lidt på hovedet og spørge Hvordor er jeres parhold godt?

hvad gøre i for hinanden der betyder alt for jer osv  

Hos mig er det, min kæreste er en sinddsyg gode far  aldrig har han sagt nej til at skifte ble, som alle mine veninders kæreste har gjort - det elsker jeg ham utroligt meget for 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2018

Anonym

Fordi han elsker og acceptere mig for den jeg er selv om jeg sjældent er nem at danse med. Og så er han en fantastisk kærlig far over for vores barn

Anmeld Citér

12. marts 2018

B&J

Her hjemme deler vi om det hele om det er vasketøj, opvaske eller ble eller nu hente vores dreng i skole vi deler om alle ting her hjemme.

hans penge er mine penge og omvendt.

vi har oplevet mange ting sammen som vandskade i hele huset til manden stod i kæmpe gæld pga en virksomhed men vi er gældfri nu fordi vi har hjulpet hinanden.

han elskede mig for den jeg var med en kamp vægt på 150kg til 75kg mindre i dag

jeg elsker virkelig min kæreste elsker når han giver mig et kram så jeg føler mig tryk til vi kan se hinanden hen af gaden hvor hjertet kommer af kærlighed til at sove Sammen om aften hvor jeg tit ligger uroligt bare følelsen af hans arm omkring mig det siger mere ind 1000 ord.

Vi har snart været sammen i 10 år og vi er ikke gift det kommer nok en dag 

Anmeld Citér

12. marts 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det gode i vores forhold er at vi lytter og altid handler på det den anden har at sige. Der har endnu ikke været en situation hvor vi har talt alvorssnak og det så er blevet ved snakken. Vi arbejder rent faktisk aktivt på hele tiden at blive bedre for hinanden, høre hinanden og læse hinanden. Det har jeg aldrig oplevet før. Jeg har været vant til mænd der bare sagde jaaaa ja og 14 dage efter kunne vi tage den samme snak igen. Det sker ikke med den mand jeg bor sammen med idag <3 

udover det, er han bare sindsygt god. Han gør alt, uden at jeg skal sige et ord først. Vasketøj, oprydning, handle, rengøring, madlavning, husker ting jeg har glemt vi mangler eller skal. Tager ungerne hvis jeg er syg - vel at mærke uden at komme rendende med spørgsmål hele tiden så jeg ikke får hvilet alligevel.  

Og så bekræfter vi hinanden hver evig eneste dag. 

Jeg elsker at mit hjerte stadig kan slå kolbøtter over tanken om ham <3 

det kan godt være mine børn er delebørn, men jeg tror på at det gør noget godt for dem at se hvor let, harmonisk og ligeværdigt et parforhold kan se ud, fremfor at deres far og jeg var blevet sammen af pligt.  

Anmeld Citér

12. marts 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hej

synes ofte herinde at der er opslag der holder om - Skal vi gå fra hinanden ? Utroskab osv

Hos mig er det, min kæreste er en sinddsyg gode far  aldrig har han sagt nej til at skifte ble, som alle mine veninders kæreste har gjort - det elsker jeg ham utroligt meget for 

Vi lever herhjemme sammen på 10. år  Vi blev gift sidste år. 

Vi har to børn sammen på 11 måneder og knap 5 år. 

Vi respekterer hinanden og vi giver hinanden plads. Vi husker at værdsætte hinanden og er kærlige overfor hinanden. Derudover har vi en god kommunikation. Vi råber ALDRIG af hinanden, vi taler sammen om tingene. Min mand sørger for at tjene langt de fleste penge herhjemme og jeg står for 80 procent af det huslige. Vi er begge lige meget på børnene og min mand sørger for det meste i haven. Meget klar fordeling af de daglige pligter, men det fungerer. 

Jeg elsker virkelig min mand helt ind i sjælen og jeg kan mærke hver eneste dag at det er 120 % gensidigt. Vi har en meget stor kærlighed trods vores mange år sammen. Vi har ikke oplevet utroskab i vores forhold og det tror jeg heller aldrig nogensinde vil ske. Hvis det nogensinde skulle ske er jeg overbevist over at vi begge ville tilgive. Men det bliver aldrig aktuelt. Det ved jeg. 

Anmeld Citér

12. marts 2018

Miti's mama

Vi opvejer hinandens svagheder. Jeg har temperament, han er villig til stort set altid at være den der siger undskyld først. Han ser ikke rod og jeg er villig til at være den der rydder mest op. Derudover er vi begge lige meget på mht tøjvask, børnene, aftensmad, mv. Og så taler vi sammen når der er noget vi bliver irriterede over. Plus han er en absolut gentleman og vi prøver at gøre små søde ting for hinanden ofte. 

Anmeld Citér

12. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kæreste som jeg har været sammen med i 15 år, får mig til at grine hver dag!! Det er altså lidt af en opgave

Han er en fantastisk far.

Han er lidt en stille type, som godt ka li at være hjemme, sammen med familien. Jeg er noget mere udadvendt og elsker at møde nye mennesker. Så når vi er steder med mange mennesker, "behøver" han ik tage stilling til dem, for han ka bare "pudse" mig på dem..

Han gir de bedste kram.

Også har han en lænker røv

Han er 100 procent loyial.

Han er stille og rolig, men ville slå ihjel for hans familie, hvis det blev nødvendig. 

Og 1000 andre ting!! Vh Stine 

Anmeld Citér

13. marts 2018

sne190810

Gensidig respekt for hinanden og god kommunikation hele vejen igennem. 

Det er grundstenene i vores forhold herhjemme, udover den altoverskyggende kærlighed i vores hektiske, lille store familie, med 2 voksne og 4 børn. 

Anmeld Citér

13. marts 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg er enig med dig i din opfattelse af nogle af de indlæg der bliver lagt op. Det kan føles som en lille irritation, som der aldrig er blevet kommunikeret ud og lige pludselig har vokset sig så stor at det kun er det negative i forholdet der fokuseres på - hvilket jo er mega ærgerligt og trist. 

Definitionen af et godt parforhold hos os er, kommunikation, kærlighed, nærhed og omsorg. 

Vi har 3 børn, har været sammen i 8 år, har to biler og et hus med stor have.

Vores hverdag kan, som så mange andres, gå op i bleer, børn, logistik, taxikørsel, hus og hjem osv. MEN... Der er nogle ting vi ALDRIG går ned på. Fx går vi altid i bad sammen - hver evig eneste morgen. Vi kysser og krammer altid hinanden godmorgen, farvel, goddag og godnat - og gerne mere kys og kram i løbet af dagen. Og får altid fortalt at vi elsker hinanden dagligt.

Kommunikationen er også en væsentlig del af vores hverdag. Fx at få sagt højt hvis man er træt og udkørt - så ved den anden at der lige skal tages lidt ekstra over og give plads til at der kan være minus på overskuddet. 

Vi er lige om tingene herhjemme. Og så gør vi iøvrigt rigtig mange ting sammen. Vi er nok et lidt sjovt par(set fra vores venner/mine veninders side). 

Min kæreste er utrolig kærlig og omsorgsfuld og er enormt god til lige at stoppe op, midt i alt virvaret og kramme og holde om mig. Jeg mærker altid hans nærvær og tilstedeværelse og det giver en eller anden form for ro og følelsen af at alt nok skal gå, uanset hvad. 

Jeg får stadig sommerfugle i maven når jeg kigger på ham, mærker ham og han holder om mig og hvisker mig i øret. 

Anmeld Citér

13. marts 2018

grinny

Jeg tror bare at vi er os. 

Ingen snor i hinanden, ingen løftede pegefingre vi er dem vi er og vi stoler på hinanden og kender grænserne i vores forhold uden den anden parts indblanding.

Min mand er computernørd og jeg sætter aldrig begrænsninger for hans spil for jeg ved at så længe Aya er vågen så er han far og jeg ved at hvis jeg lige står og skal bruge en ekstra hånd så kommer han, så ved han gør ud over det og hvor længe han spiller er ikke op til mig at bestemme.

Ligesom han ikke bestemmer hvor tit jeg går på café, er sammen med veninder osv fordi han ved at det praktiske herhjemme bliver gjort mens han arbejder (jeg er hjemmestuderende), altså af det jeg kan nå.

Det bånd der dog helt sikkert for altid vil binde os sammen var da vi mistede Isaac, da blev vi enige om at kun ham og jeg forstår denne sorg til fulde og derfor er det også os to sammen der skal komme igennem den 

Vi har snart været sammen i 10 år og gift i 2 1/2 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.