Anonym skriver:
Hej 
synes ofte herinde at der er opslag der holder om - Skal vi gå fra hinanden ? Utroskab osv 
lad os vende det lidt på hovedet og spørge Hvordor er jeres parhold godt? 
hvad gøre i for hinanden der betyder alt for jer osv
Hos mig er det, min kæreste er en sinddsyg gode far
aldrig har han sagt nej til at skifte ble, som alle mine veninders kæreste har gjort - det elsker jeg ham utroligt meget for
Jeg er enig med dig i din opfattelse af nogle af de indlæg der bliver lagt op. Det kan føles som en lille irritation, som der aldrig er blevet kommunikeret ud og lige pludselig har vokset sig så stor at det kun er det negative i forholdet der fokuseres på - hvilket jo er mega ærgerligt og trist.
Definitionen af et godt parforhold hos os er, kommunikation, kærlighed, nærhed og omsorg.
Vi har 3 børn, har været sammen i 8 år, har to biler og et hus med stor have.
Vores hverdag kan, som så mange andres, gå op i bleer, børn, logistik, taxikørsel, hus og hjem osv. MEN... Der er nogle ting vi ALDRIG går ned på. Fx går vi altid i bad sammen - hver evig eneste morgen. Vi kysser og krammer altid hinanden godmorgen, farvel, goddag og godnat - og gerne mere kys og kram i løbet af dagen. Og får altid fortalt at vi elsker hinanden dagligt.
Kommunikationen er også en væsentlig del af vores hverdag. Fx at få sagt højt hvis man er træt og udkørt - så ved den anden at der lige skal tages lidt ekstra over og give plads til at der kan være minus på overskuddet.
Vi er lige om tingene herhjemme. Og så gør vi iøvrigt rigtig mange ting sammen. Vi er nok et lidt sjovt par(set fra vores venner/mine veninders side).
Min kæreste er utrolig kærlig og omsorgsfuld og er enormt god til lige at stoppe op, midt i alt virvaret og kramme og holde om mig. Jeg mærker altid hans nærvær og tilstedeværelse og det giver en eller anden form for ro og følelsen af at alt nok skal gå, uanset hvad.
Jeg får stadig sommerfugle i maven når jeg kigger på ham, mærker ham og han holder om mig og hvisker mig i øret.