Vitex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2009

miraclekom

Hej miniMe,

Jeg købte FertilAid for women som har vitex i, På fem dag after brugte dem,  startede jeg manstruation!! Og jeg havde står problemer i min manstruation jeg tænker du kender godt når man bruge homon behandling medicine so menopour så det tage lang tid få anden cykle. Jeg er til IVF og jeg ventede min cykle til at gå til IVF 2, Men efter jeg fik min mastruation jeg bestemt  til at venter måske jeg kan blive gravit selv. Så jeg siger vitex det værker!! Men jeg har købte min FertilAid og til min mand fra UK. på nettet  www.medicaltestcentre.uk  . det tog 3dag til i Danmark.

Så jeg venter min mirakle hos Vitex.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

MiniMe

Det er godt at høre at det også er andre end mig der har tro på produktet! Jeg har læst flere steder om kvinder der bliver gravide kort tid efter at have startet med Vitex, men jeg tror det er viktig at vi er tålmodige og ikke har forventinger om at det er en mirakelkur. Men det er jo altid lov at være optimistiske...   Og når/hvis vi nu bliver så heldge stå med en positiv graviditetstest i hånden, skal man holde op med at tage Vitex med det samme (har jeg i læst...)

Anmeld

18. oktober 2009

ønskebørn74

miraclekom skriver:

Hej miniMe,

Jeg købte FertilAid for women som har vitex i, På fem dag after brugte dem,  startede jeg manstruation!! Og jeg havde står problemer i min manstruation jeg tænker du kender godt når man bruge homon behandling medicine so menopour så det tage lang tid få anden cykle. Jeg er til IVF og jeg ventede min cykle til at gå til IVF 2, Men efter jeg fik min mastruation jeg bestemt  til at venter måske jeg kan blive gravit selv. Så jeg siger vitex det værker!! Men jeg har købte min FertilAid og til min mand fra UK. på nettet  www.medicaltestcentre.uk  . det tog 3dag til i Danmark.

Så jeg venter min mirakle hos Vitex.

Linket hvirker ikke og jeg vil frygtelig gerne ind på siden.. kan du hjælpe.. er der en fejl i måden at skrive det på??

Anmeld

18. oktober 2009

miraclekom

undskyld det er www.medicaltestcentre.co.uk du kan også der køber te for fertility

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.