Anonym skriver:
Mit ægteskab er ved at gå i stykker. Min store kærlighed, 10 år sammen, 5 års kamp fra min side. Kamp for at acceptere, tilgive og glemme. For min mands skyld. Men jeg er åbenbart ikke i stand til det...
Vi havde det skønt sammen. Ingen problemer, højst diskussioner om hvilken film vi skal se sammen. Indtil hans familie begyndte at blande sig i vores liv, manipulere, vende min mand ryggen og skabe splid mellem os. I starten kunne jeg nogenlunde sige pyt med det, for min mands skyld. Men efter at vi fik børn sammen, er det hele blevet endnu værre. Det går ud over vores børn. Jeg går ikke ind i detaljer, men dér går min grænse. Det kan jeg ikke acceptere .Jeg er fyldt med had pga. nogle ting som de har gjort/sagt.
Min mand har altid været konfliktsky og tilgivet sin familie i mine øjne alt for mange gange, også inden jeg kom i billedet.
Hans familie fejer alt under gulvtæppet, men kommer med stikpiller så snart de ser mulighed for det. Jeg er vant til at man snakker ud om tingene og kommer videre i livet, men det kan de slet ikke finde ud af.
Min mand mener at jeg skal stoppe med at hade. At det æder mig indeni. Og han har ret. Men hvordan er det lige man gør det???
Her på det sidste er det hele begyndt at gå udover mit helbred og det kan min mand se. Han gider ikke stå i midten mere. Jeg er bange for at det her kommer til at ødelægge vores familie...
Kender til de konflikt sky mænd! Hold op der er belastende! - når man ikke tager en lille ting i opløbet eskalere det!, og lige pludselig har de ikke respekte for en, og mener de har ret til at sige hvad de vil!
min kæreste er ekstremt konflikt sky, hans familie behandlede mig forfærdeligt
jeg sagde til ham ( før vi fik børn) jeg vilde ikke mere om han ikke voksede er par ....
livet er for kort at være omkring negative/ onde mennesker - han begyndte langtsomt at stå op for sig selv
vi ser dem ikke så meget mere hans familie, efter eget valg som han har taget
nogle gange savner jeg lidt mere “mand” i ham men det er okay
og nu har vi børn
vores forhold kunne sagtens ha gået i stykker om han ikke tog sig sammen