Et sporgsmaal til jer danskere fra udlaendning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2009

Rasmine

qp skriver:

Jeg kan altid ses i gadebilledet om efteråret, i vinteren og om foråret - jeg går mere i "sommerhi" hvis man kan sige det på den måde.... så du sender bare manden til Kbh næste gang, så kan han glo lidt på mig!

Hahahahahhahaha..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Miamaja

kiroo skriver:

her hjemme bager vi kager, og drikker varm kakao med flødeskum. men det kan jo hurtig blive for meget, så vi går i svømmehallen, besøger familie, foder ænder og shopper julegaver.. her hjemme er vi så dvd samler så vi ser også en del film..

eej hvor sjovt og det havde jeg ikke troet. altsaa i svommehal i den kolde tid. Er der specielt mange mennesker naar i saa tager i hallen?

Anmeld

13. oktober 2009

Miamaja

qp skriver:

Jeg kan altid ses i gadebilledet om efteråret, i vinteren og om foråret - jeg går mere i "sommerhi" hvis man kan sige det på den måde.... så du sender bare manden til Kbh næste gang, så kan han glo lidt på mig!

hahahaha... Ja, det skal jeg gore!!!. Han synes i det hele taget danske piger er de smukkeste i verden.

Anmeld

13. oktober 2009

qp

Miamaja skriver:

hahahaha... Ja, det skal jeg gore!!!. Han synes i det hele taget danske piger er de smukkeste i verden.

LOL!! Det er bare en aftale.....

Sååh det jo godt han fandt sig en smuk dansk kvinde

Anmeld

13. oktober 2009

Tina2

Jeg ELSKER skov og strand på denne årstid... Især skoven og dens dufte af visne våde blade Men også Vesterhavet, især når det stormer!!!! Synes det er helt fantastisk at stå helt oppe hvor det blæser allermest!

Om vinteren er jeg faktisk allerhelst inde! Hader den der bidende kulde! Hvis der er sne synes jeg det er superdejligt at være ude og hiver mine unger på kælkebakken

Vintersjap og slud hader jeg!!!!

Anmeld

14. oktober 2009

Mira0911

Jeg er nok også en af dem der går i vinterhi.. Og så laver alt mulig spændende indendørs - Hvis ikke vi skal besøge familie osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.