Et sporgsmaal til jer danskere fra udlaendning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. oktober 2009

Miamaja

De gange min amerikaner mand har vaeret i Danmark i efteraaret og i vinteren, saa undrer det ham altid hvorfor der ingen mennesker er paa gaderne- 'Hvad laver danskerne i efteraaret og vinteren'?

jeg har sagt, hvad jeg tror danskerne laver, men det kunne jo vaere jeg tog fejl. Saa hvad laver I siden det virker som om ingen gaar ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Mange af os er kuldesky, med mindre der kommer sne(hvilket der jo ikke gør om efteråret) så er vi indenfor.

Herhjemme der plejer vi og besøge familien, gå i skoven, lave gymnastik i stuen. Sådanne fammilie ting. Dejligt.

Anmeld

13. oktober 2009

stumpen-89

Er i zoologiskhave  så jeg ikke kan få en plads, når man skal på arbejde.. (i efterårsferien )

Anmeld

13. oktober 2009

malou

smiler,.... jeg går i vinter hi.. elsker mine varme dyner, varm kakao og en masse gode serier i hele den mørke tid.... så derfor er jeg ikke at se i gade billedet... kun til og fra arbejde...

knus malou

Anmeld

13. oktober 2009

Muffinmus

sidder i min sofa med varm kakao og en god bog hvis jeg er alene.

Ellers hører vi musik og danser lidt med ungerne, leger i lege værelset, besøger familie, går i skoven og samler sjove ting, i biffen og indendørs aktiviteter som Randers regnskov og lign.

Anmeld

13. oktober 2009

kiroo

her hjemme bager vi kager, og drikker varm kakao med flødeskum. men det kan jo hurtig blive for meget, så vi går i svømmehallen, besøger familie, foder ænder og shopper julegaver.. her hjemme er vi så dvd samler så vi ser også en del film..

Anmeld

13. oktober 2009

kiroo

her hjemme bager vi kager, og drikker varm kakao med flødeskum. men det kan jo hurtig blive for meget, så vi går i svømmehallen, besøger familie, foder ænder og shopper julegaver.. her hjemme er vi så dvd samler så vi ser også en del film..

Anmeld

13. oktober 2009

millesofie

herhjemme er vi en meget ude familie, men vi er nok mest i skoven, stranden og legepladsen om efteråret hvis da ikke turen går til zoo eller museet

så det er jo ikke lige i bybilledet man kan finde os, personligt synes jeg ikke at det er vejr til strøg ture og lange gå ture inden i byen når vinden blæser + vi ville så også have en fire årig med og så mig der er højgravid  

og så er det jo også inde tid og bagværk og hygge forand pejsen

Anmeld

13. oktober 2009

Maise

Går på café, shopper, besøger venner og familie. Ser mere fjernsyn, læser flere bøger, surfer på nettet, går til noget, altså en sportsgren, musik eller aftenskole eller lign.

Anmeld

13. oktober 2009

qp

Jeg kan altid ses i gadebilledet om efteråret, i vinteren og om foråret - jeg går mere i "sommerhi" hvis man kan sige det på den måde.... så du sender bare manden til Kbh næste gang, så kan han glo lidt på mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.