Mareridt. Jeg bliver sindsyg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2018

Anonym

P-pillerne kan godt have en indvirking. Jeg kan ikke selv tage p-piller fordi jeg får psykose lignende anfald... ødelægger min hjernekemi fuldstændig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

P-pillerne kan godt have en indvirking. Jeg kan ikke selv tage p-piller fordi jeg får psykose lignende anfald... ødelægger min hjernekemi fuldstændig. 

Okay. Det overrasker mig godt nok 

men har taget p-piller i 20 år og så længe har jeg jo ikk lidt af mareridt i den her kaliber. Så tvivler nu på det er dem 

Anmeld Citér

1. marts 2018

Skouboe

Anonym skriver:

Tak kender godt fænomenet. Prøvede det for flere år siden. Men lærte det aldrig. Men kunne da være jeg skulle prøve igen  

Det er ihvertfald et forsøg værd, tænker jeg.

Anmeld Citér

1. marts 2018

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det er ihvertfald et forsøg værd, tænker jeg.

Helt bestemt. Det skader ihvertfald ikke at prøve. Og hellere få det til at lykkes end at bruge medikamenter.

Anmeld Citér

2. marts 2018

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Okay. Det overrasker mig godt nok 

men har taget p-piller i 20 år og så længe har jeg jo ikk lidt af mareridt i den her kaliber. Så tvivler nu på det er dem 

man kan faktisk godt få at bivirkninger først kommer efter længere tid...

jeg tog p-piller fra jeg var 16 uden problemer... indtil jeg blev 23... så fik jeg det rigtig dårligt..

fandt frem til at der var blevet tilføjet et hjælpestof som jeg ikke kunne tåle...

der findes kun en af alle p-pillerne der ikke er tilføjet dette stof og det er selvfølgelig den dyreste...

jeg kan så slet ikke tåle p-piller længere da jeg får konstant køresygskvalme og rigtig mange humørsvingninger...

jeg er idag 35 år...

så prøv at undersøg pillerne... prøv et andet mærke måske i en periode og se om det gør en forskel...

der er noget med at visse bivirkninger faktisk først kommer efter flere års brug af dem..

Anmeld Citér

2. marts 2018

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

man kan faktisk godt få at bivirkninger først kommer efter længere tid...

jeg tog p-piller fra jeg var 16 uden problemer... indtil jeg blev 23... så fik jeg det rigtig dårligt..

fandt frem til at der var blevet tilføjet et hjælpestof som jeg ikke kunne tåle...

der findes kun en af alle p-pillerne der ikke er tilføjet dette stof og det er selvfølgelig den dyreste...

jeg kan så slet ikke tåle p-piller længere da jeg får konstant køresygskvalme og rigtig mange humørsvingninger...

jeg er idag 35 år...

så prøv at undersøg pillerne... prøv et andet mærke måske i en periode og se om det gør en forskel...

der er noget med at visse bivirkninger faktisk først kommer efter flere års brug af dem..

Har skiftet mærke mange gange. Men de sidste 2 mdr har det været et jeg ikk har haft før. Så det kan da godt være dem så. 

Tak det vil jeg da undersøge 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.