Mareridt. Jeg bliver sindsyg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
15 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. marts 2018

Anonym trådstarter

Jeg har nu gennem den sidste måned haft mareridt hver nat. Føler jeg har sovet i flere timer. Men når jeg vågner har jeg kun sovet maks 45 minutter. Er bange, ked af det og rigtig ubehagelig indeni. 

Det er så slemt nu at jeg er nået et punkt hvor jeg er konstant træt fordi jeg får afbrudt min søvn hele tiden og samtidig nået et punkt hvor jeg rent faktisk er bange for at lægge mig til at sove  

mareridtene omfatter altid zombier eller paranormale tingester. Virkelig ubehageligt.  

jeg har ingen gysere set det sidste halve års tid så det er ikke derfor. 

Ved ikke hvad jeg ville med min indlæg. Jeg havde bare brug for at komme lidt ud med det. Det er begyndt at blive et stort problem for mig nemlig  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2018

BabyMama2016

Anonym skriver:

Jeg har nu gennem den sidste måned haft mareridt hver nat. Føler jeg har sovet i flere timer. Men når jeg vågner har jeg kun sovet maks 45 minutter. Er bange, ked af det og rigtig ubehagelig indeni. 

Det er så slemt nu at jeg er nået et punkt hvor jeg er konstant træt fordi jeg får afbrudt min søvn hele tiden og samtidig nået et punkt hvor jeg rent faktisk er bange for at lægge mig til at sove  

mareridtene omfatter altid zombier eller paranormale tingester. Virkelig ubehageligt.  

jeg har ingen gysere set det sidste halve års tid så det er ikke derfor. 

Ved ikke hvad jeg ville med min indlæg. Jeg havde bare brug for at komme lidt ud med det. Det er begyndt at blive et stort problem for mig nemlig  

Hej jeg havde også En periode hvor jeg havde det sådan :/ 

det var også paranormale ting som jeg er rædselsslagen for - for mit vedkommende var det pga. Stress fandt jeg ud af eller ting jeg var ked at i min liv.

Anmeld Citér

1. marts 2018

Anonym trådstarter

BabyMama2016 skriver:

Hej jeg havde også En periode hvor jeg havde det sådan :/ 

det var også paranormale ting som jeg er rædselsslagen for - for mit vedkommende var det pga. Stress fandt jeg ud af eller ting jeg var ked at i min liv.

Hvordan fik du det til at stoppe?

Anmeld Citér

1. marts 2018

Babilooo

Hos mig virkede motion, komedier og kamille the

Anmeld Citér

1. marts 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hos mig virkede motion, komedier og kamille the

Motion og komedier får jeg rigeligt af. Ikk så meget kamillethe, det bryder jeg mig ikke om (eller the generelt) 

Anmeld Citér

1. marts 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har altid haft meget virkelige drømme, så kender det kun alt for godt. Mega træls. 

Udover det, har jeg perioder med søvnløshed, og når jeg så endelig sover, drømmer jeg mærkelige drømme og vågner konstant. Tror bare kroppen vænnet sig til manglende søvn.

Har ik fundet en løsning, men syntes heldigvis der er blevet længer imellem dem, efter jeg har fået børn.

Ved ik om du evt får noget medecin, men ved noget medecin ka bivirkninger faktisk være onde drømme. 

Og ellers prøv at snakke med lægen om, at få noget sovemedecin. Vh Stine 

Anmeld Citér

1. marts 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg har altid haft meget virkelige drømme, så kender det kun alt for godt. Mega træls. 

Udover det, har jeg perioder med søvnløshed, og når jeg så endelig sover, drømmer jeg mærkelige drømme og vågner konstant. Tror bare kroppen vænnet sig til manglende søvn.

Har ik fundet en løsning, men syntes heldigvis der er blevet længer imellem dem, efter jeg har fået børn.

Ved ik om du evt får noget medecin, men ved noget medecin ka bivirkninger faktisk være onde drømme. 

Og ellers prøv at snakke med lægen om, at få noget sovemedecin. Vh Stine 

Jeg får ikk andet medicin end p-piller og dem tænker jeg ikke har den slags bivirkninger. 

Har godt tænkt på at snakke med lægen om jeg kan få noget beroligende at sove på. Jeg er så udmattet fordi kroppen og sind kæmper i mod at falde i søvn fordi jeg er så bange for hvad mine drømme byder mig næste gang  

i nat stod den på en paranormal baby der stod i min søns tremmeseng med onde øjne og grinede. Det hele føltes så virkeligt. Resulterede i 3 timers søvn max pga angst for at falde i søvn igen. Til sidst overgav systemet sig så og jeg faldt i søvn 

Anmeld Citér

1. marts 2018

Skouboe

Sådan her fik jeg has på mine mareridt. Det er ikke en quick-fix, men da jeg først havde lært det, gjorde det en kæmpe forskel.

https://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/sadan-kan-du-laere-styre-dine-dromme 

Anmeld Citér

1. marts 2018

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Sådan her fik jeg has på mine mareridt. Det er ikke en quick-fix, men da jeg først havde lært det, gjorde det en kæmpe forskel.

https://videnskab.dk/miljo-naturvidenskab/sadan-kan-du-laere-styre-dine-dromme 

Tak kender godt fænomenet. Prøvede det for flere år siden. Men lærte det aldrig. Men kunne da være jeg skulle prøve igen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.