Kan man få det skåret ud i pap?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2009

linemus

Znuzke skriver:

Nej man kan ikke undlade smørcremen (eller tilsvarende) da væden i frugten vil ødelægge mmf'en.

Nååååhhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

mariamiss6

Znuzke skriver:

Nej man kan ikke undlade smørcremen (eller tilsvarende) da væden i frugten vil ødelægge mmf'en.

Nemlig.... det var det hun sagde (er jeg næsten sikker på hehe) Men som hovedregel skal du gøre som du hele tiden har gjort, af de samme grunde som du hele tiden har gjort, MEN det er bare ikke syren der smelter MMF'en, men fugten derimod....

Anmeld

15. oktober 2009

Mette+Mathias

Mange tak for svar!!

Nu har jeg lavet 2 lagkager med tobleronecreme og hindbærmousse, så nu håber jeg det smager godt *S* Jeg har lavet mmf i 3 farver til at pynte med, så jeg regner med at være klar til McQueen kagen i løbet af weekenden

Kom lige til at tænke på, - det er tobleronecreme bliver vist vældigt hårdt (synes jeg at jeg så et sted) går kagen så ikke i smadder når man skærer den??

Anmeld

15. oktober 2009

linemus

Mette+Mathias skriver:

Mange tak for svar!!

Nu har jeg lavet 2 lagkager med tobleronecreme og hindbærmousse, så nu håber jeg det smager godt *S* Jeg har lavet mmf i 3 farver til at pynte med, så jeg regner med at være klar til McQueen kagen i løbet af weekenden

Kom lige til at tænke på, - det er tobleronecreme bliver vist vældigt hårdt (synes jeg at jeg så et sted) går kagen så ikke i smadder når man skærer den??

Min tobleronecreme blev ikke hård.

Anmeld

16. oktober 2009

Mette+Mathias

linemus skriver:

Min tobleronecreme blev ikke hård.

Godt, det krydser jeg så fingre for at min heller ikke gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.