Jeres første seksuelle oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Åh lyder fuldstændig som noget jeg kunne have skrevet. Dog har jeg altid og har stadig mange kvaler over, ikke at kunne huske om det var fuldbyrdet. Var også kun 13 og han var 16. Det har plaget mig meget. Men hjælper lidt at se, en anden tage meget let på det. 

Det gør jeg uden tvivl. Tager meget let på det altså. Når jeg hører om folk der kan huske det og hører de fleste sige det var ubehageligt, gjorde ondt osv. Så jeg bare glad for jeg ikke kan huske det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2018

Loa

Anonym skriver:

Forfærdeligt 

var 22 år, troed ejga havde valgt en søde fyr - gik amok og slog mine bryster jeg fik i shock og sagde intet i 5 minutter hvor jeg så til sidste siger nej stop

så stopper han

havde SORTE blåmærkee på mine bryster i 1 måned 

jeg er så ked af det, skete på den måde 

Øv sådan noget skulle man aldrig opleve, hverken den første gang eller nogle som helst andre gange....

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Loa skriver:

Øv sådan noget skulle man aldrig opleve, hverken den første gang eller nogle som helst andre gange....

ja, det var ret trist - også at se det - det var helt sort - har siden haft en kæreste der elsker min bryster og rører meget med dem - aldrig et blåmærke eller noget 

det tyder på det var utroligt voldsomt, men har "heldigvis" glemte (fortrængt det lidt)

Anmeld Citér

27. februar 2018

MrsB

Jeps. Jeg var 19 år, og det var morgen efter at vi var blevet gift - på hotel... Det gjorde pisse ondt, gjorde det faktisk i nogle måneder efterfølgende... Om det var nervøsitet eller hvad ved jeg ikke... Vi er stadig gift, på 9. År

Anmeld Citér

28. februar 2018

Anonym

Jeg var 14, han var 13, vi havde været kærester i 3 måneders tid. Rigtig sød og tålmodig fyr. Det var mest veninderne der pressede på��. Vi havde drukket nogle øl, og var lidt oppe og køre. Vi hvde prøvet på nogle gange før, hvor jeg havde fortrudt, og en anden gang “hvor han ikke kunne finde hullet”�� - har så bare efterfølgende fundet ud af jeg var for stram haha ��. Men det lykkedes efter et par få øl, og så smittede han kort tid efter, men skrev til mig hele natten. Vi var kærester i 7 måneders tid .

Anmeld Citér

28. februar 2018

Muffinmus

Åh ja, var lige fyldt 15..til hygge fest hos en veninde hvor jeg så knaldede min eks, som jeg ikke havde haft sex med dengang..

Det var på gulvet på min venindes værelse, hans mobil, som var en kæmpe murstens Nokia dengang i 95, ringede og han tog den sgu i mens... 

Virkelig kikset oplevelse det ikke blev gentaget. 

Anmeld Citér

28. februar 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ikke sådan i detaljer. Jeg var 13 og min første kæreste var  16. Det var på hans værelse. Kan ikke huske om det gjorde ondt, det tror jeg ikke. Men det var nok sådan ret ligegyldigt eftersom jeg ikke kan huske det 

vi var sammen ca 6 mdr. Og jeg fortryder at han var min første! Han var Såå kikset og mest en jeg var sammen med for at have en kæreste 

Anmeld Citér

28. februar 2018

MysteriousAngel

Jeps. Vi var begge 16 år. Første gang for os begge. Vi var sammen i 1 år og 8 mdr. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.