Jeres første seksuelle oplevelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.399 visninger
17 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. februar 2018

Anonym trådstarter

Hej - 

Kom lige til at tænke tilbage i tiden, og tænkte på, om I kan huske jeres første oplevelse med det modsatte køn?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej - 

Kom lige til at tænke tilbage i tiden, og tænkte på, om I kan huske jeres første oplevelse med det modsatte køn?

Nej. Jeg kan ikke huske min første gang. Ej heller sikker på hvem det var. 

Jeg var fuld kan jeg huske og var sammen med en fyr (husker godt hvem). Men om vi havde fuldbyrdet samleje har jeg altid været i tvivl om. Mødte på en ny et godt stykke tid efter som jeg havde fuldbyrdet samleje med. Men om det var første gang eller om det var den jeg ikk husker. Det er ikk til at vide. 

Men det er heller ikk noget der går mig på. Har aldrig gået op i at første gang skulle være speciel på nogen måde. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej - 

Jeg kan godt huske min første gang. Det var med en kæreste og vi var begge 14 år. Kan bare huske at det ikke var rart da det gjorde ondt og blødte, men jeg er glad for at det var med en kæreste som jeg havde været sammen med i et stykke tid. Vi er ikke sammen mere det holdte 1 års tid 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Min første debut var med min kæreste, jeg var 17 år, og jeg var SÅ forelsket. Han var super sød, selv om det gjorde lidt ondt og jeg begyndte at bløde. Vi var sammen ca 1 år.

Anmeld Citér

27. februar 2018

Allenavnevartaget

Var 16 og der var med min daværende kæreste. Der var første gang for os begge.

Det hverken gjorde ondt eller blødte. Dengang syntes jeg ikke der var noget særligt ved det. Mindes hverken det var romantisk eller noget vi havde planlagt det helt vilde omkring. Det skete bare. Forholdet holdt i 5 måneder. Mit længste forhold indtil jeg mødte min mand for 11 år siden...

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej - 

Forfærdeligt 

var 22 år, troed ejga havde valgt en søde fyr - gik amok og slog mine bryster jeg fik i shock og sagde intet i 5 minutter hvor jeg så til sidste siger nej stop

så stopper han

havde SORTE blåmærkee på mine bryster i 1 måned 

jeg er så ked af det, skete på den måde 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Ja det husker jeg. 

Jeg var 23 og det var med min kæreste som jeg stadig er sammen med i dag, 10 år efter. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

frkchili

Husker det tydeligt. Var 16 og hjemme hos ham, vi havde været sammen lidt on/off i 5 måneder, men var ikke kærester. Det gjorde pisseondt (sikkert fordi jeg var nervøs), og jeg blødte en del. Og få minutter efter kom hans mor ind med et fad med chokoladefrøer, haha  

Nå ja, og så dumpede han mig et par dage efter. Der følte jeg mig sgu lidt udnyttet. Alt i alt ikke noget jeg husker tilbage på som en specielt god "første gang", men for mig var det også lidt noget, der bare skulle overstås. 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Hej - 

Min første gang var med min daværende kæreste, jeg var 16 og han var 23 og vi endte med at være sammen et års tid. Han var super sød og forsigtig og vi prøvede over et par gange før det lykkedes... Den dag i dag er han stadig den fyr jeg har været sammen med som har haft den største diller  Var kærester med ham igen da jeg var 22 og der satte jeg noget mere pris på størrelsen 

Anmeld Citér

27. februar 2018

Anonym

Anonym skriver:

Nej. Jeg kan ikke huske min første gang. Ej heller sikker på hvem det var. 

Jeg var fuld kan jeg huske og var sammen med en fyr (husker godt hvem). Men om vi havde fuldbyrdet samleje har jeg altid været i tvivl om. Mødte på en ny et godt stykke tid efter som jeg havde fuldbyrdet samleje med. Men om det var første gang eller om det var den jeg ikk husker. Det er ikk til at vide. 

Men det er heller ikk noget der går mig på. Har aldrig gået op i at første gang skulle være speciel på nogen måde. 

Åh lyder fuldstændig som noget jeg kunne have skrevet. Dog har jeg altid og har stadig mange kvaler over, ikke at kunne huske om det var fuldbyrdet. Var også kun 13 og han var 16. Det har plaget mig meget. Men hjælper lidt at se, en anden tage meget let på det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.